اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تاریخچه رنگ پلاستیک

رنگ های پلاستیک که بر پایه آب هستند، جزو نخستین انواع رنگ بوده اند و شروع استفاده از آن ها به زمان های خیلی دور در تاریخ برمی گردد. در واقع می توان گفت که از غارنشین ها گرفته تا مصری ها، از رنگ های بر پایه آب برای نقاشی دیوارها و مصارف دیگر استفاده می کردند.

با گذشت زمان این رنگ ها بهبود پیدا کرده اند به گونه ای که بشرِ امروز شاهد رنگ های پلاستیک با ویژگی های مختلفی است. اما همواره رنگ های پلاستیک بیشترین استفاده را در نمای داخلی ساختمان مانند سقف و دیوارها داشته اند. رنگ پلاستیک بر پایه پلی وینیل استات برای مصارف ساختمانی نیز برای اولین بار در سال 1338 در ایران تولید و عرضه شد.

رنگ پلاستیک امروزی حاوی ذرات پلاستیکی میکروسکوپیِ چسب، بتونه و رنگدانه هستند که در آب حل می شوند. این رنگ ها محلول در آب هستند، اما در هنگام خشک شدن، تقریبا ضد آب می شوند. چسب استفاده شده در رنگ پلاستیک می تواند از انواع مختلف مواد مانند وینیل باشد. این رنگ ها در دو گروه رنگ تمام پلاستیک و نیم پلاستیک به بازار عرضه می شوند.

رنگ تمام پلاستیک نسبت به نوع نیمه پلاستیکی مقاومت خوبی در برابر آب دارد اما پایداری خوبی در برابر رطوبت ندارد. از سوی دیگر رنگ نیم پلاستیک نسبت به نوع تمام پلاستیک از مقاومت کم تری در برابر آب و رطوبت برخوردار است ولی استفاده از آن ها کاربرد بیشتری دارد. اگر بخواهیم به طور اختصاصی به تفاوت این دو رنگ در برند آیسافام بپردازیم باید بگوییم که رنگ تمام پلاستیک 100 آیسافام دارای کیفیت و ماندگاری بهتری نسبت به رنگ نیمه پلاستیک است و رنگ پلاستیک قابل شستشو مطمئنی به حساب میآید.

این محصول، مناسب مشتریانی است که خواستار رنگی مقرون به صرفه و در عین حال دارای پوشانندگی بالا می باشند. این رنگ ها مناسب و ایده آل جهت استفاده در سطوح داخلی مانند سقف ها، نقاشی های قبلی، دیوار گچی خشک شده، پنل گچی و غیره می باشد. از سوی دیگر پوشرنگ نیم پلاستیک جزو پر استفاده ترین رنگ داخلی ساختمان است، این رنگ آب پایه بوده و در آن از مواد مضر و سرطان زا مانند مشتقات نفتی استفاده نشده است، به همین دلیل مواد به کار رفته در آن به هیچ وجه برای محیط زیست و سلامت انسان خطرناک نیست، بوی کم یکی دیگر از ویژگی های این محصول است.

این محصول مناسب مشتریانی است که می خواهند سطح در عین پوشانندگی دچار ترک خوردگی نشود. پوشرنگ نیم پلاستیک 110 آیسافام با توجه به استفاده از مواد با کیفیت بالا، همزمان اقتصادی ترین رنگ نیم پلاستیک آیسافام نیز می باشد. زمان خشک شدن سطحی این رنگ 2 ساعت می باشد. به طور کلی پیشنهاد می شود از رنگ نیم پلاستیک برای نقاشی دیوارها، سقف های داخلی ساختمان، سقف های دارای نقاشی قدیمی استفاده شود. همچنین این محصول برای سطوح دیگری مانند گچ، چوب، آجر، سیمان نیز قابل استفاده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>