اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


رنگ آمیزی با رنگ روغن

چگونگی جمع کردن لوازم منزل و پوشاندن آن ها

در مورد چگونگی جمع کردن لوازم نکات خاصی نیست و اتفاقاً نکات بسیار ساده و در ظاهر پیش پا افتاده ست. اما ممکنه بهشون کم توجهی بشه و وسایل خانه بعد از رنگ آمیزی، رنگی بشن یا اینکه بوی رنگ برروی اون ها باقی بمونه و باعث ایجاد دردسر برای شما بشن.

میتونین کلیه ی اثاث خانه رو در قسمتی از خانه جمع کنین. میتونه این کار در قسمتی مثل هال خانه اتفاق بیفته یا اینکه در یکی از اتاق ها کلیه ی لوازم رو به صورت مرتب جمع آوری کنین و سپس روی اون ها رو ابتدا پارچه ای بزرگ انداخته و سپس پلاستیک بکشید. حواستون باشه که فرش های خانه رو حتماً جمع کنین تا رنگی نشه.

رنگی شدن فرش ها دردسر خیلی خیلی زیادی براتون ایجاد میکنه. درضمن برای بو نگرفتن لوازم منزل، اگر کلیه ی لوازم در یک اتاق باشه کارتون راحته اما اگر قرار باشه وسط هال اون هارو جمع کنید، خیلی حواستون باشه که کلیه ی درز های اطراف پلاستیک رو بگیرید و پلاستیک کل وسایل رو به صورت کامل بپوشونه. اینجوری وسایلتون کمتر بوی رنگ می گیرن.

هنگام رنگ آمیزی دیوار ها، احتمال اینکه رنگ برروی زمین بریزه زیاده و اگر کف خانه شما سرامیک باشه و فرش روی اون ها قرار نگیره، نمای زیبایی ایجاد نمیکنه. برای جلوگیری از این مساله میتونین پارچه هایی نسبتا بزرگ برروی زمین پهن کنین. هرقسمتی که نقاش مشغول رنگ آمیزی هست و احتمال ریختن رنگ ها زیاده، این پارچه ها رو پهن کنین و نقاش برروی اون ها بایسته و نقاشی خودش رو انجام بده.

اینجوری کف خونه شما از ریختن رنگ و دردسر های بعدش در امانه!برای پنجره ها، روشی که متداول تره، چسباندن روزنامه و یا مقوا به اون هاست. میتونین چندلایه روزنامه یا مقوایی ضخیم رو تهیه کنین و برروی پنجره ها و شیشه ها بچسبونین تا از ریختن رنگ برروی اون ها جلوگیری کنید.

برای جلوگیری از رنگی شدن پریز ها و دستگیره های درب، میتونین از نوار های چسب 5 سانتی استفاده کنید. با استفاده از این چسب ها، میتونین روزنامه برروی پریز و دستگیره ی درب های خونه تون بچسبونین یا از خود چسب به تنهایی استفاده کنین. از چسب ها برای ایجاد مرز بین رنگ ها هم میشه استفاده کرد. یعنی بخشی از کار رو که میخواین رنگی متفاوت داشته باشه رو اطرافش چسب بزنین تا بتونین به راحتی بین رنگ های مختلف مرز ایجاد کنین.

نکته ای که در مورد استفاده از چسب نواری وجود داره اینه که برای جدا کردن چسب از روی دیوار یا درب ها عجله نکنین. بذارین تا رنگتون کامل خشک بشه و بعد از اون چسب رو از روی سطح جدا کنین. دلیل این مسأله اینه که اگر زودتر از موقع مناسب اقدام به جداکردن چسب از روی دیوار کنید، احتمال خراب شدن رنگ و حتی جداشدن رنگ از روی سطح وجود داره. برای جدا کردن چسب از روی دیوار هم میتونین از پنبه ی آغشته به تینر استفاده کنین. به این صورت که پنبه رو برروی چسب میکشین و خیلی آروم و آهسته، چسب رو از روی سطح جدا میکنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>