اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویژگی های رنگ روغن

طراحی و نقاشی ساختمان از بهترین روش های تغییر دکوراسیون منزل است؛ که کاربرد فراوان دارد. همچنین استفاده از رنگ روغن در نقاشی ساختمان یک روش زیباتر از سایر روش هاست. همچنین شما با استفاده از رنگ روغنی از رنگ پایدارتری برخوردار می شوید.

کاربردهای رنگ روغنی در نقاشی ساختمان

از کاربردهای رنگ روغنی در نقاشی ساختمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خاصیت ضد آب
  • ویژگی عایق بودن
  • استفاده برای چوب

1- خاصیت ضد آب

مهم ترین ویژگی رنگ روغنی در نقاشی ساختمان این است که ضد آب هستند. به این معنا که شما می توانید بعد از استفاده از رنگ روغنی بدون نگرانی، دیوارها را بشویید. لذا بهترین رنگ روغنی در نقاشی ساختمان به خصوص نقاشی آشپزخانه، رنگ روغن است.

در آشپزخانه به دلیل پخت و پز غذا، بخار ماده غذایی و چربی بر روی دیوارها می نشیند؛ که تنها با شستن، پاک می شوند. به همین دلیل است که، بهتر است دیوارهای این قسمت از ساختمان یا با سرامیک و کاشی پوشیده شود و یا در صورت تمایل به نقاشی، از رنگ روغنی در نقاشی ساختمان استفاده شود.

2- عایق بودن

یکی دیگر از خاصیت های رنگ روغنی در نقاشی ساختمان، عایق بودن این نوع رنگ است. به عنوان مثال، برای رنگ آمیزی نرده های ساختمان و کلیه مواردی که در تماس با محیط بیرون قرار داشته و در اثر شرایط محیطی ممکن است پوسیده شوند، توصیه ما استفاده از رنگ روغنی برای نقاشی و رنگ آمیزی است. چرا که در برابر نور مستقیم خورشید و باد و سرما و گرما عایق بوده و مانع از زنگ زدگی و پوسیدگی خواهد شد.

3- استفاده برای چوب

از طرف دیگر با توجه به عایق بودن رنگ روغنی در نقاشی ساختمان، می توانید از رنگ روغن در نقاشی ساختمان، درب ها و پنجره های چوبی نیز استفاده نمایید. همان گونه که می دانید اگر به چوب آب برسد، ورم کرده و خراب می شود. این مسئله بیشتر برای درب حمام اتفاق می افتد. حال اگر درب ها را با رنگ روغن نقاشی کنید این معضل بر طرف می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>