اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


نکات مهم کاربرد رنگ روغنی در نقاشی ساختمان

نکات استفاده از رنگ روغن

در صورتی که شما تصمیم دارید برای رنگ آمیزی ساختمان خود از انواع رنگ روغنی در نقاشی ساختمان استفاده کنید، توصیه می کنیم که ادامه مقاله را با دقت مطالعه نمایید.

  • استفاده از ابزار مناسب
  • زیاد براق نباشد
  • هارمونی مناسب هنگام استفاده از رنگ روغن
  • زیرسازی مناسب قبل از شروع کار
  • انتخاب رنگ بر حسب کارایی و شرایط محیطی

استفاده از ابزار مناسب برای نقاشی ساختمان

حتی اگر شما از بهترین رنگ روغنی در نقاشی ساختمان استفاده نمایید ولی ادوات رنگ آمیزی شما مناسب نباشد، نهایتا رنگ ساختمان خراب خواهد شد. لذا ابتدا وسایل و تجهیزات مناسب را تهیه نمایید. به عنوان مثال اگر قرار است رنگ آمیزی را با قلمو انجام دهید حتما قلمو باید به گونه ای باشد که بر روی دیوارها موج نیندازد.

زیاد براق نباشد

رنگ روغنی در نقاشی ساختمان نباید زیاد براق باشد. شب که لامپ های ساختمان روشن می شود، یک محیط زننده را ایجاد می کند که چشم ها را اذیت می کند. تعادل را از این نظر رعایت کنید و در صورت لزوم، رنگ روغن ترکیبی را استفاده نمایید.

هارمونی مناسب هنگام استفاده از رنگ روغن

انتخاب ترکیب رنگ مناسب فاکتور بسیار مهمی است که در زیبایی دکوراسیون داخلی ساختمان تأثیر می گذارد به ویژه اگر شما تصمیم دارید از رنگ روغنی در نقاشی ساختمان استفاده نمایید. برای مثال بهتر است جهت رنگ آمیزی، رنگ روغنی مات و رنگ روغن براق را در کنار هم به کار ببرید.

تا جلای محیط زیبا و در عین حال ملایم باشد. از طرفی رنگ هایی انتخاب شود که با یکدیگر هارمونی دارند.ترکیب رنگ های تند در محیط کار و یا خانه، اشتباه بزرگی است که برخی افراد در رنگ آمیزی ساختمان مرتکب می شوند. پیشنهاد می کنیم که رنگ هایی را انتخاب نمایید که با رنگ سایر اجزا دکوراسیون، هم خوانی داشته باشد.

زیرسازی مناسب قبل از شروع کار

قبل از این که رنگ روغنی در نقاشی ساختمان استفاده شود باید سطح زیرین را کاملا صاف کرده و بستر مناسب را برای رنگ آمیزی فراهم نماید. توجه داشته باشید که حتی اگر کوچک ترین ناهمواری و یا عیبی در دیوار وجود داشته باشد و قبل از نقاشی آن را رفع نکنید، تمام زحمات شما هدر خواهد رفت چرا که نمای رنگ آمیزی ساختمان از بین می رود. به طور کلی این گونه می توان گفت که بتونه کاری تأثیر مهمی بر کیفیت نقاشی ساختمان دارد.

انتخاب رنگ بر حسب کارایی و شرایط محیطی

انتخاب رنگ روغنی در نقاشی ساختمان را بر حسب کارایی آن قسمت انجام دهید. در اتاق خواب از رنگ های ملایم و در سالن از رنگ های شاد استفاده نمایید.امروزه رنگ روغنی در نقاشی ساختمان جایگاه خود را دارد.اکنون باید به فکر پوشش دیوارها باشید.

اگر کمی در بازار جست و جو کنید، انواع پوشش دیوار همانند کاغذ دیواری، رنگ، چوب و نماکاری با سنگ در اختیار شماست. که بر حسب نیاز خود، شرایط مالی و از طرفی محلی که قرار است استفاده شود، می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
ناجی سافت:
وقتش رسیده که خودت مدیر کسب و کارت باشی ناجی سافت ، تنها ارائه دهنده راهکارهای هوشمند بین المللی در ایران - طراحی وبسایت های هوشمند شخصی ، فروشگاهی - طراحی اپلیکیشن های پیشرو با قابلیت نصب برروی تمام سیستم های عامل (بدون تاثیرپذیری از تحریم) - ارائه راهکارهای فروش انلاین و دیجیتال مارکتینگ - اموزش زبان های برنامه نویسی به صورت پروژه محور در کنار شما هستیم
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>