اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


برندهای معتبر رنگ ساختمانی



چه ابزاری برای رنگ روغنی مناسب است؟

در بین تمامی ابزارهای رنگ کاری از غلتک گرفته تا قلم مو و پیستوله، همگی را می توان برای رنگ آمیزی دیوارها و سقف با استفاده از رنگ روغنی استفاده کرد. اگر از غلتک استفاده می کنید، بهتر است از غلتک با پرز کم و خوابیده که جنس طبیعی دارد، کار رنگ آمیزی را انجام دهید تا بهترین نتیجه حاصل شود.

دقت کنید پیش از اجرای رنگ روغنی باید مراحل زیرسازی یعنی پر کردن ترک ها و فرورفتگی ها با استفاده از بتونه و ماستیک، سمباده زنی پس از خشک شدن بتونه و ماستیک، اجرای روغن زیرکار و در صورت نیاز اجرای دوباره سمباده و روغن زیرکار در صورت خرابی زیاد، سپس اجرای رنگ اصلی، کامل طی شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود. لازم به یادآوری است که اجرای کامل مراحل گفته شده است که باعث ماندگاری بالای رنگ روغنی می شود، پس باید نهایت دقت در اجرای این مراحل پیش گرفته شود.

رنگ روغنی ساختمانی چه کاربردی دارد؟

از رنگ روغنی برای پوشش دیوار و سقف های داخلی ساختمان ها، رنگ آمیزی درب و پنجره فلزی، اشیا و قطعات فلزی، رنگ آمیزی نمای بیرونی ساختمان ها و... استفاده می شود. البته با توجه به ورود رنگ های ساختمانی آکریلیک مخصوص دیوارها داخلی و خارجی و به تازگی رنگ های آکریلیکی که بر روی فلزات نیز پاسخگوی نیاز است، استفاده از رنگ های روغنی یا آلکیدی به حداقل رسیده است.

برندهای برتر رنگ روغنی ساختمان کدام اند؟

پیکو، هاویلوکس، سحر، الوان، کارن، نقشینه، شادان، جم، لتو، افرا، پارسیفام، سیرنگ، ماندگار، پارس اشن، سمند و بسیاری از برندهای دیگر که در این مقاله ذکر نام آن ها نمی گنجد از جمله بهترین برندهای رنگ ساختمانی هستند.

اگر در ابتدا با یک اوستاکار نقاش ماهر و کاربلد قرارداد ببندید با راهنمایی او بهترین رنگ را برای شما انتخاب می کند. خرید رنگ فروشگاه های معتبر و مراکز فروش رسمی برندهای معتبر رنگ نیز شما را به رنگ روغنی با برند برتر می رساند.

ویژگی های رنگ روغنی ساختمان

از ابتدایی ترین شاخص های رنگ روغنی ساختمان می توان به قابلیت شستشو بالای آن ها اشاره کرد. ماندگاری و طول عمر بالا در صورت اجرای مناسب آن تا حدود 15 سال نیز از دیگر ویژگی های مهم رنگ های روغنی ساختمانی است. خاصی آنتی باکتریال به دلیل وجود روغن های شیمیایی در آن نیز از خصوصیات نه چندان خوب رنگ روغنی است زیرا این روغن ها نه تنها برای باکتری ها و ویروس ها بلکه برای انسان نیز مضر است و بهتر است در محل زندگی افرادی که مشکلات تنفسی دارند استفاده نشود.

قابلیت اجرای باکیفیت با انواع ابزارهای رنگ آمیزی، مقاومت در برابر رطوبت، سرما، گرما و عوامل جوی، طیف رنگی متنوع نیز از مزایای رنگ های روغنی است. تنها عیب رنگ روغنی بوی نامطبوع و استفاده از مواد شیمیایی مضر مانند سرب، کادمیوم و... در تهیه آن است که آن را برای سلامتی خطرناک می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>