اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

خیارشور

صادرات انواع خیارشور به ارمنستان:
صادرات انواع خیارشور از هند این کشور به دومین صادر کننده خیارشور در جهان تبدیل کرده است. اما ایران نیز توانسته با تولید انواع مختلف ترشی خیار سهم خود را از باز جهانی خیارشور افزیش دهد.

یکی از کشور‌های مقصد صادراتی کشور همسایه است که در صورت توجه کافی می توان به راحتی در بازار این کشور فروش های مناسبی انجام داد.

حجم تجارت جهانی ترشی خیار:
شیرین، ترش، یا طعم های دیگر فرقی نمی کند، خیارشور یکی از محبوب ترین غذاهای رایج در جهان است. حجم کل صادرات ترشی خیار در جهان 567٫2میلیون دلار در سال 2017 است.

با در نظر گرفتن این نکته که ارزش جهانی دلار در سال 2017 نسبت به 2016 حدود 6.6 درصد کاهش داشته است می توان فهمید که حجم وزنی تجارت این چاشنی افزایش بالاتری داشته است.

سهم قارهای مختلف از حجم صادرات خیارشور جهان چقدر است؟

  • اروپا 47٫8%.
  • آسیا 38٫2%.
  • آمریکای شمالی 12٫6%.
  • آفریقا 1٫0%.

با بررسی اولیه این جدول می توان به نتایج ارزشمندی رسید. کشورهای اروپایی نزدیک به 50 درصد از حجم تجارت جهانی خیارشور را در اختیار دارند آفریقا کمترین میزان از سهم صادرات خیارشور را دارد که نشان می دهد کشور های افریقایی می توانند به عنوان مقاصد صادراتی این محصول مورد توجه قرار گیرند

قاره اقیانوسیه یکی از نزدیک ترین قاره ها آسیا و به خصوص ایران است که می توان با تمرکز بر بازار این کشور به راحتی بازار این کشور را دراختیار گرفت.

آیا واردات ترشی خیار از ایران مقرون به صرفه است؟

  • ایران به دلیل قرار گرفتن در خاورمیانه و شاهراه ار تباطی جهان به تمام راههای ارتباطی از قبیل، هوایی، دریایی، و زمینی دسترسی آسان دارد.
  • نابرابری شدید ایجاد شده واحد پول ایران در برابر دلار باعث شده قیمت محصولات صادراتی در ایران نسبت به سابق به شدت کاهش یابد.
  • تنوع بسته بندی موجود در بازار ایران باعث شده مشتریان صادراتی بتوانند انواع بسته بندی خیارشور را به راحتی از ایران خریداری نمایند.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
حسین دانافر:
سلام وعرض ادب ماتولیدکننده خیارشورآلمانی هستیم که هم کشت وهم تولید باخودمان است ودنبال مشتری وخریدارخوب برای همکاری می باشیم.باسپاس
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

حسن صادقی:
جهت خرید خیارشو رباکیفیت تضمین ودارای برندخیارشورشیروان رابه خاطربسپارید
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>