اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لیمو خشک

صادرات عمده انواع لیمو خشک: 
صادرات عمده لیمو خشک با کیفیت چند سالی است که زیاد شده است. صادرات یکی از فاکتور‌های مهم
اقتصادی برای هر کشوری می باشد که علاوه بر منافع اقتصادی، منافع سیاسی را به دنبال دارد.

بسیاری از مشکلات سیاسی کشورها بر میزان صادرات کالاهای مختلف تأثیر بسزایی دارد. لیمو خشک یا عمانی یکی از محصولات مهم صادراتی کشورمان است که به بسیاری از کشورهای دنیا صادر می شود.

در کنار صادرات لیمو خشک، صادرات سایر فرآورده های لیمو هم انجام می شود که منافع اقتصادی بسیاری را به دنبال دارد. شرکت های بسیاری در داخل کشور در زمینه صادرات عمده این محصول ها در حال فعالیت هستند که این میزان صادرات با توجه به قوانین مهم صادراتی کشور انجام می گیرد تا به نیازهای داخلی کشور ضربه ایی وارد نکند.

در سال جاری توزیع این نمونه ها با کیفیت بالا و قیمتی ارزان به بازار های خارجی به صورت عمده بیشتر شده است. قیمت لیمو خشک باکیفیت بسته به نوع، درجه کیفی آن، برند تولید کننده، ریز یا درشت بودن آن، میزان عرضه و تقاضا، میزان واردات و صادرات و بسیاری از عوامل مهم دیگری که بر روی قیمت‌گذاری آن‌ها موثر هستند، متفاوت می باشد.

در برخی از شهر های کشور نرخ انواع این محصولات بسیار ارزان تر از سایر مناطق است. زیرا این محصولات در این مکان ها به مقدار فراوانی توسط باغدار کشت و برداشت می شود. قیمت عمده لیمو خشک تازه بسیار ارزان تر از قیمت خرده فروشی آن می باشد. 

در بازار مشهد نرخ این اقلام بسیار کمتر از سایر شهرستان های کشورمان است. زیرا شرکت‌های تولیدی بیشماری در این شهر وجود دارند که این خوراکی ها را با روش های متنوع و با استفاده از دستگاه‌های مدرن و پیشرفته در تناژ بالا خشک کرده و با مناسب ترین قیمت ممکن به فروشگاه ها و شعبه‌های فروش زیادی ارسال می کنند.

بازار لیمو خشک در سراسر کشور:
بازار لیمو خشک در سراسر کشور چندین سال است که پر رونق است. بسیاری از فروشگاه‌ها و مرکز‌های فروش این اجناس را با درجه های کیفی مختلف و با قیمت‌های گوناگونی به خریدار های خود ارائه می کنند.

در اقصی نقاط ایران عمده فروشی‌های بسیار زیادی وجود دارند که این محصول ها را به صورت فله یا در بسته‌بندی‌های متنوع با قیمتی مناسب می فروشند. بنابراین کسانی که به دنبال خرید لیمو خشک عمده با قیمتی معقول و مطلوب هستند بایستی به این مرکز‌ها رجوع کنند.

با افزایش خریدار لیمو عمانی در بازار داخلی خرید و فروش این میوه های خشک شده بیشتر شده و هر ساله بازار این کالا ها نسبت به سال های قبل پر رونق تر شده است. این موضوع باعث شده است تا اشتغالزایی در این زمینه افزایش پیدا کند.

برترین برند ها در حوزه لیمو ترش:
برند‌های بیشماری در حوزه لیمو ترش وجود دارند که این میوه‌ها را تولید کرده و با تناژ بالا توزیع می‌کنند. برترین برند‌های تولیدی در ایران صادرات لیمو ترش خشک و تازه را در بسته بندی‌های متنوع انجام می‌دهند. سالیانه طی مراسمی از برترین مارک‌ها طی مراسمی تقدیر شده و به همگان معرفی می شوند.

برخی از افراد تولیدی اجناس مرغوب خود را به صورت مستقیم به مشتری های خود با قیمتی کمتر ارائه می‌کنند. خوشبختانه هر ساله به تعداد این برندها افزوده شده و هر یک از آن ها سعی می کنند تا بهترین‌ها را تولید نمایند.

با توجه به کاربرد لیمو خشک در صنایع گوناگون گروه های زیادی اقدام به تامین انواع لیموی ریز یا درشت با کیفیت بالا کرده‌اند و با قیمتی مناسب به اقصی نقاط توزیع می کنند. با افزایش خریدار برای این محصولات با ارزش تامین کننده‌های زیادی در کلان شهر ها به وجود آمده‌اند که نیمی از نیاز‌های بازار داخلی را تهیه می‌کنند.

اکثر تامین کنندگان ایران اجناس درجه یک تولید شده در کشورمان را بدون هیچ واسطه ای به بازار‌های خارجی صادر می‌کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>