اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قرنیز سرامیکی

قرنیز یکی از اجزاء کوچک ولی مهم ساختمان است. قرنیز به بخش پایین دیوارها گفته می شود. از قرنیز برای محافظت از دیوار و زیبایی استفاده می شود. این جزء کوچک ساختمان هم برای دیوارهای خارجی و هم دیوارهای داخلی به کار برده می شود.

انواع قرنیز

به طورکلی قرنیزها از متریال مختلف ساختمانی مانند سنگ، چوب، سرامیک، پی وی سی، پلاستیک، ام دی اف، پلی استایرن و بسیاری مواد دیگر ساخته می شوند که هر کدام با توجه به سلیقه، نوع کفپوش و دیوار پوش، قیمت و رنگ انتخاب می شوند. در ادامه به مراحل نصب قرنیز سرامیکی و سپس راهنمای خرید قرنیز اشاره شده است.

قرنیزهای پی وی سی و پلی استایرن به صورت کلی دارای دو نوع قرنیز تک جداره و قرنیز دو جداره هستند. قرنیز دو جداره این امکان را دارند که سیم ها و کابل ها را از فضای خالی که داخل قرنیز وجود دارد عبور دهند تا ظاهری زیبا به دکوراسیون داخلی منزل ببخشد و همچنین سیم ها آسیب نبینند. البته قرنیزهای متنوع تولید و روانه بازار می شوند که هر کدام ویژگی هایی ویژه ای نظیر ضد حریق، قابلیت شستشو، ضد خش، ضد پوسیدگی، ضد حشرات و... را دارند.

قرنیزهای چوبی و سنگی

این قرنیز در خانه های لوکس و ویلاها مورد استفاده قرار می گیرند زیرا ازآنجایی که از مواد طبیعی ساخته شده اند، قیمت بالایی دارند. از سوی دیگر قرنیزهای چوبی معمولاً در خانه هایی با کفپوش چوب، پارکت یا لمینت و چارچوب های چوبی هماهنگ با طرح قرنیز کاربرد دارند. همچنین از قرنیزهای سنگی نیز در خانه هایی که کفپوش آن ها سنگی است استفاده می شود.

قرنیزهای پی وی سی و پلی استایرن

این قرنیزها در بین قرنیزهای ساخته شده با متریال مصنوعی، بیشترین قیمت را دارند که به دلیل خواص ضد حریق، ضد خش، مقاومت در برابر پرتو فرابنفش و قابلیت عبور سیم و کابل در آن ها است.

قرنیز ام دی اف

قرنیز ام دی اف قیمت بالایی دارد و از نظر زیبایی می تواند با چوب رقابت کند. روکش ضدآب، طرح و رنگ متنوع و مقاومت نسبی در برابر پرتو خورشید از جمله مزایای آن نسبت به چوب است که معمولاً به دلیل قیمت پایین تر به چوب ترجیح داده می شود.

کدام قرنیز مناسب من است؟

  • اگر کفپوش خانه شما پارکت یا لمینت کرم، قهوه ای، گردویی و رنگ های تم قهوه ای است. قرنیزهای چوبی و ام دی اف با طیف رنگ تیره تر یا روشن تر می تواند مناسب باشد.
  • اگر کفپوش خانه شما پارکت یا لمینت طوسی رنگ است، قرنیزهای ام دی اف و چوبی مشکی و یا کرم قهوه ای می تواند رنگ مناسبی باشد.
  • اگر کفپوش خانه شما سنگ تراورتن یا سنگ آهک است. قرنیز سنگی تیره تر از کفپوش با ارتفاع کم می تواند گزینه خوبی باشد.
  • اگر کفپوش خانه شما سنگ مرمر روشن است، قرنیز سنگی گرانیت تیره یا مرمر روشن با ارتفاع کم مناسب است.
  • اگر کفپوش خانه شما سرامیک با رنگ روشن است، قرنیز سرامیکی با طرح سنگ یا چوب در رنگ های نزدیک به رنگ کفپوش یا تیره تر از آن خوب است.
  • اگر کفپوش خانه شما سرامیک است، استفاده از قرنیزهای پی وی سی، پلی استایرن و پلاستیکی گزینه های خوبی هستند.
  • اگر کفپوش خانه شما موزاییک است، قرنیز سرامیکی با طرح سنگ یا چوب گزینه مقرون به صرفه و شیکی است. البته در انتخاب رنگ موکت نیز باید دقت شود تا با قرنیز هماهنگی داشته باشد.
  • اگر خانه شما دارای چارچوب های چوبی است بهتر است قرنیزها را از جنس و رنگ چارچوب ها انتخاب کنید تا جنبه دکوراتیو آن نیز در نظر گرفته شود.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
امیرزارعی :
سلام قرنیز10سانتی میخواستم لطف کنید آدرس بدین برای خرید بیام ممنون میشم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

فهیمی:
قرنیز کرم رنگ میخام حدود ۱۰۰ متر طول
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>