اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مینی چیلر صنعتی

صادرات مینی چیلر صنعتی به کشور های خاورمیانه:
صادرات و واردات مینی چیلر صنعتی به کشور های خاورمیانه چند سالی است که در دستور کار شرکت‌های معتبر داخلی قرار گرفته است.

تولیدات مینی چیلر صنعتی در کشور ما به رشد و شکوفایی فوق العاده مطلوبی رسیده است و بر همین اساس علاوه بر پوشش دادن کلیه بازار‌های داخلی، امروزه شاهد صادرات این کالا ها به اقصا نقاط جهان نیز هستیم. علاوه بر بازار حضوری، امروزه شاهد عرضه آنلاین مینی چیلر صنعتی نیز هستیم.

صادرات چیلر تراکمی صنعتی ایرانی:
چیلر تراکمی صنعتی یک سیستم سرمایشی است که از آن برای ایجاد محیطی سرد استفاده می‌شود. شرکت تولید کننده چیلر توانسته بازار صادرات چیلر تراکمی صنعتی ایران را در دست گرفته و خود را به عنوان یکی از صادر کنندگان چیلر صنعتی به جهانیان معرفی نماید.

تولید چیلر تراکمی در کمترین زمان ممکن صورت پذیرفته و هریک از دستگاه‌های تولید شده به طور جداگانه کنترل کیفیت می شوند که همین امر باعث گرایش صنعتگران به استفاده از این محصول می شود.

در حال حاضر، چند شرکت عظیم، وظیفه واردات و صادرات مینی چیلر صنعتی را در شهر تهران بر عهده گرفته‌اند و بر تلاشند که فعالیت خود را به صورت روز افزون گسرش دهند و تا حد زیادی نیز در این امر موفق بوده‌اند.

این شرکت‌ها سعی بر این دارند که شیک ترین طرح مینی چیلر صنعتی را پیاده نمایند و بر همین اساس متقاضیان بیشتری را به خود جذب کنند.

با چند جست و جو در فضای اینترنت می توانید اسامی این شرکت‌ها را به طور دقیق مشاهده نمایید و برای خرید از هر یک از این شرکت‌ها اقدام فرمایید.

خرید فوری مینی چیلر صنعتی:
خرید فوری مینی چیلر صنعتی، از طریق فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی امکان پذیر می‌باشد. مصارف بالا و کیفیت مطلوب مینی چیلر های صنعتی باعث شده که فروشگاه های متعددی در بستر‌های گوناگون مشغول به عرضه این دستگاه باشند.

بنابراین افراد برای خرید مینی چیلر صنعتی، کار زیاد سختی پیش روی خود ندارند و به راحتی از طریق یک فروشگاه معتبر، می توانند برای خرید اقدام نمایند.

شیک ترین طراحی های موجود از مینی چیلر در بازار:
با چند جست و جو در اینترنت می توانید انواعی از شیک‌ترین طراحی‌های موجود از مینی چیلر‌های در بازار را مشاهده نمایید و برای خرید از یک از ایشان برنامه ریزی کنید.

تولیدکنندگان بر این تلاشند تا با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا، شیک‌ترین و بهترین مینی چیلر‌ها را روانه بازار نمایند تا فعالیت خود را بسیار گسترش داده باشند. شیک‌ترین مینی چیلر ها از طریق فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی به فروش می رسد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
علی رحیمی:
من تولید کننده چیلر های تراکمی ،انواع مدل چیلر، هواساز، اسپیلت هستم در صورت تمایل جهت تولید و صادرات محصول میتوانیم همکاری داشته باشیم
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

پوریا بهرامی:
سلام خسته نباشد من چند وقت هست که به دنبال خرید مینی چیلر 5 تن برای عراق (بصره) هستم میتونید راهنماییم کنید ممنون میشم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>