اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لیمو

صادرات لیمو به روسیه:
لیمو، میوه درخت لیمو است و از خانواده مرکبات است. در آشپزی از پوست و گوشت لیمو استفاده می‌شود، اما لیموها را بیشتر به علت آب آنها پرورش می دهند. لیمو حاوی مقدار زیادی اسید سیتریک است، که موجب طعم ترش ان می گردد.در این مقاله در مورد صادرات لیمو به روسیه صحبت میکنیم و دلیل صادرات این محصول به روسیه را بررسی میکنیم.

مصارف دارویی بسیاری دارد؛ این گیاه در طب سنتی در درمان رماتیسم، نقرس، چاقی، سرماخوردگی و بالا رفتن ایمنی بدن و جلوگیری از افسردگی، کاهش فشار خون، نقش بسیار مهمی را دارد. میوه ارزشمندی که اکثر متخصصین تغذیه به مصرف فراوان آن اشاره کردند، در واقع هضم غذا را آسان می کند.

در گذشته، از تجربه پیشینیان برای تمیز کردن ظروف مسی، اشیای نقره ای، مرمر سفید، صندلی های حصیری استفاده می شده، لیموترش را دو نیم می کردند و روی اشیاء می کشیدند.

همچنین لیموشیرین موارد مصرفی زیبایی دارد، جالب است بدانیم ایران جزو 10 کشور اول تولید کننده لیمو‌ترش در سال 2007 می باشد هند، مکزیک، آرژانتین، برزیل و ترکیه جزو تولید کنندگان لیمو می باشند.


لیمو

چرا روسها زیاد لیمو مصرف می کنند:
با آنکه لیمو در روسیه کاشت نمی شود، ولی روسها به علتی که عجیب به نظر می رسد، یکی از مصرف‌کنندگان بزرگ این میوه هستند.

لیمو نماد چیست؟ طراوت و تازگی، اما روسها، بیشتر از کشورهای دیگر جهان لیمو استفاده می کنند، زیرا روسهای ثروتمند دوست دارند، لیمو را در سبک زندگی خود بگنجانند، برای آنکه به عقیده آنها این امر نشان دهنده آن است که آنها توانایی خرید آن را دارند، در واقع لیمو در روسیه یک ماده غذایی با کلاس است.

صادرات لیمو به روسیه:
ترکیه در سال جاری 10 میلیون و 172 هزار و 644 میلیون دلار به روسیه لیمو صادر کرده است. بر اساس داده‌های اتحادیه صادرکنندگان، منطقه دریای سیاه شرقی در ماه ژانویه به روسیه 18 هزار و 60 تن لیمو فروخته شد.

سال گذشته در ازای صادرات 13 هزار و 69 تا لیمو به روسیه 8 میلیون و 969 هزار و 50 دلار ارز وارد کشور گردید.با در نظر گرفتن ارقام مذکور صادرات لیمو به این کشور از نظر مقدار 38 درصد و از نظر صادرات نیز 13.4 درصد افزایش یافته است.

لیمو

صادرات لیمو شیرین رسیده:
تمام لیموشیرین هایی که در سردخانه ایران انبار شده بودند بسته بندی شده و سپس آماده ارسال به روسیه می شود. روسیه یکی از کشورهای هدف میوه ایران می باشد، و با توجه به رابطه نزدیکی که بین دو کشور وجود دارد و داشتن مرز آبی این امکان فراهم می شود که بتوان میوه و انواع سبزیجات را به روسیه صادر نمود.

روسها افرادی هستند، که به کیفیت محصولات وارداتی بسیار اهمیت می دهند و همواره از محصولی که کیفیت خوبی برخوردار نباشد حمایت نکرده و از دریافت و فروش آن خودداری می نماید. روس‌ها به غذاها و سبزیجات و خوراکی ها و شیرینی جات علاقه زیادی دارند و همواره در غذاهای خود از این محصول بسیار استفاده می کنند.

همانطور که میدانید، روسیه، از آب و هوای سرد و سختی برخوردار است و لیموشیرین یکی از میوه‌های سردسیر است که برای درمان سرماخوردگی و بالا بردن مقاومت بدن بسیار مناسب است.

صادرات لیمو شیرین به روسیه:
از طریق دو مرز اصلی به صورت آبی و زمینی انجام می گیرد، اولین مرز آبی بین دو کشور ایران و روسیه بندر‌انزلی می باشد، که محموله های صادراتی، ایران مبنی بر صادرات واردات با کشتی از طریق این مرز آبی انجام می گیرد.

دومین مرز که می توان محصولات را به روسیه صادر نمود، شهر مرزی بین ایران و روسیه می باشد شهر زیبای آستارا؛ به صورت زمینی تجارت ارسال بار صادراتی و وارداتی انجام می گیرد.

وجود دو مرز آبی و زمینی در قیمت تمام شده محصول بسیار دخیل است. برای صادرات لیمو شیرین باید از کانتینرهای سردخانه دار استفاده شود تا میوه دچار خرابی نشود.

لیمو

صادرات میوه قوانین و مشکلات:
صادرات میوه ایران یکی از پرطرفدارترین تجارت هاست، ایران به دلیل داشتن آب و هوای متنوع و چهار فصل بودن و امکان کشت و بهره برداری از انواع میوه ها در خاک خود به یکی از قطب های صادرات میوه و مرکبات، تبدیل شده.

کشورهای عربی و اروپا به خوبی از کیفیت بالای میوه ایرانی آگاه هستند به همین دلیل تجاری که در زمینه اقلام خوراکی و محصولات غذایی فعالیت می کنند، بسیار از محصولات مرکبات ایرانی حمایت می کند.

از این رو صادرات برای ایران هم به کشورهای روسیه قطر و عمان بسیار پرسود می باشد. ایران دارای محصولات کشاورزی بسیاری از جمله؛ میوه درختی، گلخانه ای، بسیاری می باشد. و از جمله میوه‌های صادراتی، که با رعایت بسته بندی صادراتی مناسب تهیه شده باشند، در رشد صادرات به روسیه و سایر کشورها بسیار موثر می باشند.

میوه های صادراتی به روسیه:
از جمله میوه های صادراتی به روسیه، می توان به موارد زیر اشاره کرد: انار، کیوی، لیمو شیرین، لیمو ترش، پرتقال، زردآلو، گیلاس، آلبالو، آلو، شلیل و هلو، انگور، خرمالو، به، گلابی.

مزایای صادرات انواع میوه:
مهم ترین موقعیتی، که صادرات میوه نسبت به فروش داخلی آن دارد، مسلما می توان به ورود ارز به داخل کشور اشاره کرد. همچنین در صورتی که تولید محصولات با کیفیت بالاتری انجام بگیرد، می‌توان به ایجاد مشاغل بیشتر از تولید و تحویل میوه صادراتی در کشورهای خارجی و مطرح شدن در سطح بین‌المللی نام برد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
جليل زاده ٠٩٣٥١٠٠٣٧٠٢:
سلام ممنون ميشم اگر كسي در حوزهرصادرات به روسيه راهنمايي ام كنه تازه ميخوام شروع كنم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

حسینی:
🇮🇷فروش انبوه توری پلاستیکی با بهترین کیفیت و مواد درجه ۱ تضمین کالا و قیمت رقابتی را فقط فقط از ما بخواهید ....🪢🪢🪢 شما میتوانید به واتساپ همین شماره به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید💯
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

قادری:
سلام من فروشنده لیمو سنگی هستم تا سقف پانصد تن دنبال خریدار خوب میگردم لطفاً راهنمایی کنید
حسن منصوری :
درزمینه محصولات کشاورزی و باغی فعالیت کنم
ابوالفضل کشتکار :
من در زمینه لیمو عمانی یا همان لیمو خشک کار میکنم آدرس شماره تلفن خریداران در روسیه میخواستم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>