اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بتن کن چیست؟

دستگاه های بتن کن یا همان دریل بتن کن عمدتاً برای سوراخ کاری در سطوح غیر فلزی و همچنین کنده کاری هایی در مقیاس کوچک تر مورد استفاده قرار می گیرند.دستگاه دریل بتن کن به منظور ضربه زدن، مجهز به پیستون است که علاوه بر بالا رفتن قدرت تخریب در این دستگاه، می تواند یک وسیله حفاری بسیار مناسب و بزرگی نیز به شمار آید.

از این نوع دریل بتن کن به دلیل وزن سبک و حجم کوچک برای تخریب های محدود بتن، کندن گچ دیوارها، کندن کاشی و سرامیک از کف و دیوار، کندن سنگ از روی نما، ایجاد حفره درون سنگ و بتن و تخریب ها محدود این چنینی بهترین و مناسب ترین دستگاه موجود است.

انواع دریل بتن کن بر اساس قلم گیر

دستگاه های بتن کن را صرف نظر از اندازه و قدرت، بر اساس نوع قلم گیر به کار رفته در آن به سه نوع زیر تقسیم بندی کرده اند.

  • چهار شیار که معمولاً قلم و مته هایی با قطر 24 میلی متر را می توان درون آن قرار داد و نازک تر و سبک تر از قلم پنج شیار است.
  • پنج شیار از مته 34 میلی متر به بالا را بهره می برد و وزن سنگین تری دارد. دستگاه های بتن کن پنج شیار این توانایی را دارند که در حین تخریب و حفاری ضربه های بسیار قدرتمند و قوی را به محل تخریب وارد کنند. با تکنولوژی پیشرفته ای که دارد، برای سنگین ترین و سخت ترین عملیات کنده کاری و سوراخ کاری ساخته شده است.
  • ستاره ای

چکش تخریب و دریل بتن کن دو نوع اصلی از ابزارهای تخریب در صنعت ساخت و ساز به شمار می روند. از این دو دستگاه به منظور تخریب و کنده کاری سطوح غیر فلزی استفاده می شود. چکش تخریب قدرت بالاتری دارد و برای کارهای بزرگ تر به کار برده می شود. قدرت تخریب دریل بتن کن کمتر است و برای کارهای کوچک تر و اجرای تأسیسات استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>