اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

عرق بابونه

صادرات عرق بابونه:
حتما نام گیاهی به نام بابونه را شنیده اید.بابونه گیاهی است دائمی و کوچک به ارتفاع 30سانتی متر دارای بوئی معطر که در چمنزارها و اراضی شنی می روید. ساقه آن برگ سبز مسایل به سفید، برگهای آن کوچک متناوب ودارای بریدگی های باریک و نامنظم و پوشیده از کرک است.

گل های آن مجتمع در یک طبق که به طور منفرد در انتهای ساقه گل دهنده در تابستان ظاهر می شود. در هر طبق گل های سفید در اطراف و گل هلی زرد در وسط قرار دارد. این گیاه از تیره کاسنیان می باشد، دز نقاط مختلف جهان می روید و در طب سنتی جایگاهی محبوب دارد. گیاه معطر بابونه در امروزه دز صنایع مختلفی کاربرد دارد.

گاه از آن به عنوان معطر کردن مواد شوینده و گاه تولید کرم و مواد بهداشتی استفاده می شود. دربسیاری از موارد از عرق بابونه در طب سنتی استفاده می شود. خرید و فروش عمده عرق بابونه در شهرهای سنتی رواج بیشتری دارد. طریقه مصرف عرق بابونه در استفاده مناسب آن بسیار مهم است

کارخانجات تولید کننده عرق بابونه در کشور:
کارخانجات تولید کننده عرق بابونه در کشور، گیاه این محصول را از کشاورزان خریداری کرده وبه وسیله دستگاه های صنعتی خود، عرق بابونه تولید می کنند. این کارخانجات پس از تولید عرق بابونه آن ها را برای مصرف، به شهرهای مختلف ارسال می نماید.

باتوجه به بازار مناسب این محصولات در شهرهای سنتی، کارخانه عرق بابونه بیشتر در استان های اصفهان، خراسان رضوی و آذربایجان غربی وجود دارد. برای یافتن لیست این کارخانجات شما می توانید به مراکز فروش آن ها یاعطاری های محلتان و یا سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کنید.

خرید و فروش عمده عرق بابونه در ایران:
عمده فروشی عرق بابونه در ایران به طوری است که عمده فروشان ایرانی عرق بابونه را به قیمتی ارزان تر از خرید جزئی به بازار عرضه می کنند. این محصولات توسط شرکت های سازنده بسته بندی می شوند ودر ابعاد مختلفی به بازار عرضه می شوند. خرید وفروش عمده این محصول معمولا در شهر های صنعتی بازار بهتری دارد.

مرکز خرید گل بابونه در شهرهای شیراز و کاشان پر رونق می باشد و عرقیجات بابونه در شهرهای شیراز و کاشان تنها دو نمونه از بهترین عرقیجات بابونه کشور می باشد.

خرید وفروش عمده این محصول علاوه بر ارزان بودن، دست یکسری از سودجویان را در این زمینه کوتاه می‌کند. علاوه بر خرید و فروش عمده شما به طور مستقیم هم می توانی عرقیجات مورد نیاز خود را تهیه کنید. البته باید خرید را از افراد و مکان های معتبر انجام دهید. ضمنا هنگام خرید عنوان کنید چه نوع بابونه ای نیاز دارید مثلا قیمت هر کیلو بابونه خشک را بپرسید.

مراکز فروش عرق بابونه در تهران:
عرق با بونه علاوه همانطور که در اکثر کشور عزیزمان طرفداران زیادی دارد در استان تهران نیز هواداران زیادی دارد. در این استان با توجه به اهمیتی که در چند سال اخیر مردم برای داروها و عرقیجات گیاهی قرار می‌دهند بازار نسبتا مناسبی در اختیار دارد هر چند که هنوز بسیاری از مردم پایتخت با خواص عرق بابونه آشنا نشده اند و نسبت به آن واکنش خاصی ندارند.

جهت پیدا کردن مراکز فروش عمده عرق بابونه در تهران می توانید به عطاری های منطقه زندگی خود یا افراد فعال در زمینه عرقیجات، مراجعه کرده واز آن ها مشورت بگیرید. همچنین می توانید به سایت های معتبر اینترنتی مراجعه کرده و از آن ها در این زمینه مشاوره بگیرید.

خواص عرق بابونه

بابونه عرق معطر یک ساله است که به صورت خودرو در مزارع وکنار جاده ها می روید. عرق بابونه خواص فوق العاده ای را به همراه دارد. از گیاه بابونه به صورت دمنوش و یا عرق بابونه استفاده می شود. یکی از خواص عرق بابونه درمان سردرد های میگرنی است.

این گیاه خواص شگفت آوری دارد و طبیعتش گرم است. به برخی خواص آن اشاره می کنیم:

  • عرق بابونه در درمان افسردگی بسیار مفید است.
  • عرق بابونه برای مو و برای تقویت پوست آن بسیار کار آمد است.
  • اگر از ناراحتی معده رنج می برید حتما حتما عرق بابونه را امتحان کنید.عرق بابونه در تقویت معده و سیستم گوارشی مفید است.
  • کسانی که تنگی نفس دارند می توانند با مصرف عرق بابونه بهبود یابند.
  • سیستم ایمنی بدن با مصرف عرق بابونه تقویت می شود.
  • عرق بابونه اشتها آور است و از این رو می تواند باعث افزایش وزن شود و برای کسانی که از کمبود وزن خود رنج می برند مفید است.
  • اگر کودکتان دندان درد دارد به او عرق بابونه بدهید تا دندان درد او کاهش یابد
  • عرق بابونه در مشکلات صفراوی موثر است و خوردن آن قبل از غذا برای این دسته از بیماران مفید است.
  • اگر سرما خورده اید و گلودرد آزارتان می دهد حتما از عرق بابونه استفاده کنید. عرق بابونه در درمان گلو درد و التهاب حنجره بسیار مفید است.
  • دافع خون منجمد شده در مثانه است.
  • خانم هایی که قاعدگی منظمی ندارند می توانند از عرق بابونه استفاده کنند تا اختلالات قاعدگی و دردناک آن ها منظم شود.
  • کسانی که سردرد میگرنی دارند می توانند از عرق بابونه برای کاهش درد و درمان سردرد هایشان استفاده کنند.
  • بابونه عفونت های دردناک را از بین می برد.
  • مصرف یک لیوان قبل از خواب می تواند موجب افزایش حافظه و نیروی جنسی شود.
  • مقوی کننده معده وباد شکن بودن.
  • شادابی سلول ها با بخور بابونه.
  • برطرف کردن ورم وسردی بدن، رماتیسم و درد های عصبی (روغن بابونه).
  • نرمی مو.
  • خاصیت بی حس کنندگی ورفع تشنج دارد.


البته عرق بابونه مضراتی مانند ایجاد آلرژی در بدن، سردرد ناشی از مصرف زیاد، چشم درد و… را نیز دارد وهنگام خرید واستفاده، باید به مضرات عرق بابونه نیز دقت کنید.

بازرگانی فروش عرق بابونه در ایران با توجه به حجم تولید این محصول مناسب می باشد. بازرگانی این عرقیجات در شهرهای مختلف ایران متفاوت می باشد.

مثلا در شهرهایی نظیر کاشان، شیراز و قم که بابونه بیشتری تولید می شود بازرگانی آن ها مناسب تر می باشد. اگر شما قصد خرید عرق بابونه را دارید باید قبل از خرید نسبت به تهیه لیستی از قیمت های آن اقدام کنید. برای اطلاع از لیست قیمت بابونه ایرانی بهتر است به فروشگاه های ایرانی، عطاری های نزدیک به محل زندگی خود و مراکز فروش این نوع از محصولات مراجعه کنید. همچنین جهت اطمینان می توانید به محل خود تولیدی های عرقیجات مراجعه نمایید.

مثلا می توانید به برخی شرکت های صنعتی مراجعه نمایید لیست قیمت گیاهان دارویی 97 را از آن ها بپرسید. همچنین باید توجه کنید بابونه را به صورت های مختلف عرق بابونه، دم کرده گل بابونه، استفاده از گل بابونه در مواد آرایشی بهداشتی، خیس کردن گل بابونه، خیس کردن گل بابونه، لوسیون، قطره خوراکی و… می توان استفاده کرد وبراساس استفاده خود اقدام به تهیه لیست قیمت کنید.

کشور های وارد کننده عرق بابونه:
بیشتر کشورهای جهان به عرقیحات بابونه علاقه داشته وآن هارا به کشور های خود وارد می کنند، اکثر کشورهای منطقه خاورمیانه وهمسایه با کشورما نیز عرقیجات موردنیاز خودرا از بازار های کشور ما وارد کشورهای خود می کنند.

کشورهای پاکستان، عراق، کویت، ترکیه، قطر و امارات متحده عربی از جمله مهم ترین کشورهای وارد کننده عرقیجات ایرانی از جمله عرق بابونه می باشد.

این کشورها یا عرق آماده بابونه را وارد کشور خود می کنند ویا گل بابونه راوارد کرده و از آن در تهیه عرق بابونه موردنیاز خود بهره می برند. کشور ترکیه گیاهان دارویی ایران را وارد کرده و آن ها را به کشورهای اروپایی صادر می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>