اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سیستم خنک کننده ی خودرو از اجزای مختلفی تشکیل شده است؛ یکی از این اجزا واتر پمپ یا همان پمپ آب است. این قطعه را باید یکی از مهم ترین قطعات خودرو دانست و همانطور که از نام آن مشخص است وظیفه اصلی آن به جریان در آوردن مداوم آب و مایع ضد یخ و ضد جوش در داخل موتور برای تنظیم دمای آن است.

حرارت ناشی از احتراق و سوختن بنزین در موتور به دمایی تا حدود 2500 درجه سانتیگراد می رسد و گردش سیال باید دما را در حدود 90 تا 95 درجه سانتیگراد نگه دارد تا موتور خودرو به صورت بهینه کار کند. واتر پمپ با روشن شدن خودرو شروع به کار می کند و با گردش مایع در درون سر سیلندر و بدنه موتور وظیفه خنک سازی آن را ایفا می کند. این مایع پس از گردش و خنک کردن موتور دوباره به رادیاتور باز می گردد تا به وسیله گردش هوا و فن های موجود دوباره خنک شود. این گردش مایع به صورت مداوم در اطراف موتور جریان دارد تا دمای موتور در حد نرمال باقی بماند.

معمولاً تسمه تایم، واتر پمپ را به طور مستقیم می چرخاند و یا تسمه کمکی که به پولی سر واتر پمپ متصل است پروانه درون آن را به چرخش در می آورد. در نتیجه فعالیت واتر پمپ با فعالیت موتور وسیله نقلیه در ارتباط است.

تعرفه گمرکی برای ترخیص واتر پمپ

کد تعرفه گمرکی برای ترخیص انواع واتر پمپ ذیل ردیف 8413 می باشد.

کد تعرفه گمرکی برای ترخیص واتر پمپ در ردیف 84133090 می باشد.


کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>