اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

داکت زمینی

داکت زمینی کف خواب در واقع محصولی است که با استفاده از آن می توان توزیع روکار شبکه، برق و تلفن را ایجاد کرد. این محصولات انواع زمینی، قرنیزی، ساده و تراکینگ دار، در انواع طرح دار، ساده و در رنگ های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند.

داکت زمینی کف خواب چیست و انواع آن کدام اند؟

داکت زمینی کف خواب همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد، وسیله ای است که برای نظم دادن و توزیع کابل های شبکه، برق و تلفن استفاده می شود. معمولاً داکت ها را از جنس پلاستیک یا پی وی سی می سازند و در رنگ های متنوع در بازار موجود هستند. انواع پی وی سی داکت ها مقاومت خوبی در برابر اشتعال و فشار روباره دارند.

داکت های زمینی معمولاً دارای پارتیشن هستند که این پارتیشن ها قابلیت کنترل نویز هر کابل را دارد تا اختلالی به کابل های مختلف که از کنار هم عبور داده شده اند به وجود نیاید. معمولاً داکت ها به صورت شاخه ای در متراژ دو متر تولید و عرضه می شوند.

داکت های زمینی کف خواب از انواع داکت هایی هستند که در ادارات برای انتقال خطوط و کابل های تلفن، شبکه و برق استفاده می کنند. معمولاً این استفاده زمانی اتفاق می افتد که در یک اتاق یک کارمند دیگر به جمع دیگران اضافه می شود و برای کارمند جدید نیاز به میز، تلفن، رایانه، انواع وسایل مورد نیاز کارهای اداری تهیه می شود و برای وصل کردن میز تازه به شبکه داخلی، برق و تلفن باید از داکت های استاندارد استفاده شود تا مشکلی به وجود نیاید.

داکت های زمینی کف خواب ساده

این نوع داکت های زمینی معمولاً از یک بخش زیرین است که به وسیله پیچ و رولپلاک به زمین متصل می شوند و پس از توزیع کابل های شبکه، تلفن یا برق یک بخش بالایی که درپوش داکت است روی آن نصب می شود و از وارد شدن صدمه به کابل ها جلوگیری می کند.

معمولاً از داکت های زمینی کف خواب ساده برای مکان هایی که توزیع کابل به صورت دائمی و ایمن مطلوب است، اجرا می شود. در صورت سوراخ کاری روی زمین باید محل خریداری شده باشد و یا اگر استیجاری باشد، رضایت صاحب ملک پیش از انجام هر گونه سوراخ کاری گرفته شده باشد.

داکت زمینی کف خواب چسب دار

این نوع داکت زمینی کف خواب از نظر کیفیت، کاربری و ظاهر هیچ تفاوتی با داکت زمینی کف خواب ساده ندارد. تنها تفاوت این دو نوع داکت کف خواب زمینی در نوار چسبی است که در پشت نوع چسب دار آن اجرا شده است. در محل هایی که استیجاری هستند و اجازه مالک به منظور سوراخ کاری کف صادر نشده است و به منظور کابل کشی های موقت نیز معمولاً از انواع داکت زمینی چسب دار استفاده می شود.

داکت زمینی کف خواب نیم گرد

این نوع داکت زمینی کف خواب از نظر کارایی و جنس تفاوتی با دو نوع ذکر شده در بالا ندارد. تنها تفاوت این محصول با محصولات بالا در شکل ظاهری آن ها است. این داکت زمینی در اطراف کم ضخامت شده و حالتی گرد دارد تا اگر از داکت زمینی کف خواب در مسیرهای پرتردد استفاده شود، داکت زمینی مانعی برای کندی عبور و مرور نباشد و مشکلاتی مانند پاگیر بودن به وجود نیاورد. این نوع دکت زمینی کف خواب هم در انواع ساده و چسب دار به منظور استفاده های مختلف تولید می شوند.

اجزا جانبی داکت و تراکینگ زمین چیست؟

کابل کشی های روکار درون داکت های زمینی به هر طریقی به جایی متصل می شوند. این اتصال ها می تواند در قالب پریز یا کلید باشد. علاوه بر داکت های زمینی کف، شرکت ها معمولاً به تولید و عرضه پریزهای برق، کلید، پریزهای تلفن، دیگر انواع پروت ها می پردازند که قابلیت نصب روی داکت های زمینی کف خواب را داشته باشد، مباردت می ورزند. داکت های کف خواب زمینی معمولاً قابلیت نصب انواع کلید، پریز، ستون و پورت های مختلف را دارند تا کار را برای اتصالات داخلی پرکاربرد راحت تر کند.

تنوع طرح و رنگ داکت های زمینی کف خواب

به طور کلی داکت ها و تراکینگ ها در رنگ های سفید، کرمی، طوسی در طیف های مختلف تولید می شوند که در بین آن ها انواع سفید پرطرفدارترین هستند. البته انواع داکت طرح چوب نیز تولید می شود که برای هماهنگی با کفپوش های چوبی، پارکت و لمینت مورد استفاده هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>