اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

محسن خادمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون بارش برف در گردنه های "قره بلاغ" در جاده مهاباد - بوکان و "زمزیران" در محور مهاباد - سردشت گزارش شده و برای انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی ادوات راهداری در راهدارخانه های "قره بلاغ"، "کیتکه" و "کله گاوی" استقرار پیدا کردند.

وی اضافه کرد: هم اکنون به دلیل بارش و مه غلیظ، دید افقی در گردنه های این شهرستان به کمتر از 50 متر کاهش یافته است که رانندگان باید در این مسیر هنگام تردد از چراغ مه شکن استفاده کرده و اقدام به رعایت فاصله طولی کنند.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای مهاباد گفت: با توجه به پیش بینی تداوم بارش ها و به ویژه بارش برف در گردنه ها و محورهای کوهستانی این شهرستان، رانندگان باید زنجیرچرخ، سوخت کافی و جیره غذایی به همراه داشته باشند.

خادمی با اشاره به شروع طرح راهداری زمستانی از 15 آذر امسال در این مهاباد افزود: هم اکنون انباشت 6 هزار تُن نمک و ماسه در راهدارخانه ها و تعمیر و تجهیز اداوات راهداری انجام شده است.

وی اضافه کرد: این مقدار نمک و ماسه علاوه بر راهدارخانه مرکزی، در سه راهدارخانه ثابت در روستاهای "کیتکه" (گردنه جواله ره شان)، "کله گاوی" ( گردنه زمزیران) در مسیر مهاباد - سردشت و "قره بلاغ" (مسیر مهاباد - بوکان) ذخیره سازی می شود.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای مهاباد گفت: امسال برای تسریع در عملیات راهداری و برف روبی محورهای روستایی، 2 راهداری سیار در گردنه "آفان" و گردنه "شیخان" این شهرستان نیز فعال خواهد شد.

وی اظهار داشت: برای اجرای طرح زمستانی، امسال 60 مامور راهداری و 21 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین راهداری در راهدارخانه های ثابت و سیار این شهرستان مستقر خواهند شد.

طبق اعلام هواشناسی مهاباد یک سامانه بارشی که از روز جمعه وارد آذربایجان غربی شده تا روز دوشنبه هفته جاری در استان به فعالیت خود ادامه می دهد و در شبانه روز گذشته 22 میلی متر بارندگی در این شهرستان ثبت شد و رکورد بارش باران در سال آبی جاری در مهاباد بود.

مهاباد دارای بیش از 840 کیلومتر راه شامل 230 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 610 کیلومتر راه روستایی آسفالت و شوسه است.

منبع: ایرنا

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>