اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


مزایا فرفورژه چیست؟

مزایای نرده آهن فرفورژه چیست؟

طول عمر

انتظار می رود نرده های فرفورژه طول عمر ی بسیار بالا یا حتی قرن ها را داشته باشد. برخی از بالکن های معروف آهن فرفورژه در محله فرانسوی نیواورلئان مربوط به دهه 1700 میلادی است، و کلیسای جامع نوتردام در پاریس دارای آهنین مخصوصاً زیبایی است که از زمان آزمایش هنوز استوار است.وقتی این واقعیت را در نظر می گیرید که احتمالاً هرگز نیاز به تعویض آهن نیست، هزینه اولیه بسیار منطقی به نظر می رسد.

گزینه های طراحی

از آنجایی که می توان تقریباً در هر طراحی از یک حصار آهن فرفورژه استفاده کرد، انتخاب های شما برای سبک های حصار تقریبا نامحدود است. نرده ها و دروازه های استاندارد در سبک ها و الگوهای متنوعی موجود است، و اگر می خواهید چیزی که قبلاً تولید نشده است، به راحتی احساس تزئینی خود را اضافه کنید. این بدون شک زیباترین گزینه برای محصور کردن یک خانه است.

متداول ترین سبک حصار آهن فرفورژه، حصار وانت است که در آن ریل ها به طور یکنواخت در حدود یک پا با هم فاصله دارند و در بالای آن نیزه ها یا قسمتهای انتهایی (نوعی چرخ) قرار گرفته است. این یک نگاه کلاسیک است که خط املاک شما را مشخص می کند در حالی که هنوز به افراد خارجی اجازه می دهد تا چمن شما رو ببیند و از آن لذت ببرند.

همچنین می توانید حفاظ سبک را انتخاب کنید. اینها عمدتاً از طراحی طرح حفاظ وانت تقلید می کنند، اما هر مجموعه از دو دسته از یک میله آهنی ساخته شده است. در صورت تمایل به ظاهر حفاظ پیچ خورده، به طاق در بالای حفاظ خم می شود، در صورتی که دوست دارید ظاهر یک حفاظ بزرگ را دوست داشته باشید، اما نمی خواهید خطری برای شما داشته باشد این حفاظ گزینه خوبی است.

بسیاری تصمیم می گیرند عناصر تزئینی مانند پیمایش را در نرده های برتر اضافه کنید. یا آنها هر تعداد طرح مانند fleur-de-lis را در صفحه اصلی اضافه می کنند. طراحی تزئینی اکثر نرده های فرفورژه به صاحبان خانه اجازه می دهد تا واقعاً ایده های خلاقانه پیدا کرده و عباراتی را پیدا کنند که متناسب با خانه و همچنین سبک های شخصی خودشان باشد.

تعمیر و نگهداری کم

برخلاف نرده های چوبی، آهن فرفورژه نیازی به رنگ آمیزی ندارد. پوشش اولیه پودر اولیه برای سالها دوام خواهد داشت و به طور معمول تراشه یا لایه برداری نمی شود، حتی اگر در معرض عناصر قرار گیرد. به همین ترتیب، این تقریباً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری است و مدت ها پس از برپا شدن، ظاهر خوبی خواهد داشت.

عدم تعمیر و نگهداری موجب صرفه جویی در هزینه و زمان ارزشمند در طی مسافت طولانی می شود و باعث می شود تمام عمر یک حفاظ آهن فرفورژه کاهش یابد.

دوام

آهن فرفورژه یکی از با دوام ترین مواد موجود است. این بدان معناست که دیگر لازم نیست نگران تخریب حفاظ خود باشید. اگر یک اندام درخت هنگام طوفان شدید بر روی آن سقوط کند، احتمالاً حفاظ شما هیچ آسیبی نبیند. اگر با یک ماشین چمن زنی به حفاظ آهن فرفورژه خود ضربه بزنید، احتمالاً مجبور هستید که ماشین چمن زنی را تعمیر کنید.

حیوانات را بهتر حفظ می کند

برخی از حیوانات، صعود از نرده های زنجیره را آسان می کنند، اما ریل های عمودی نرده های فرفورژه این امر را عملاً غیرممکن می کند. این امر به ویژه در صورتی که آهن فرفورژه بر روی آجر سوار شده باشد صادق است، یک انتخاب محبوب برای نرده ها به معنی حیوانات و کودکان است.

وقتی همه مزایای استفاده از آهن فرفورژه را مشاهده می کنید، می توان درک کرد که چرا این چنین انتخاب محبوب است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حفاظ چدنی، با ما تماس بگیرید.

زیبایی یک حصار آهن فرفورژه را بیرون می آورد

ذوب آهن یک کاردستی است و هر قطعه یک تفسیر بی نظیر از یک دید خاص است. آهن فرفورژه واقعاً می تواند منازل یا ساختمان تجاری شما را برجسته کند زیرا می تواند با مشخصات شما سفارشی شود.

همانطور که با چوب و سایر مواد خوب، آهن آلات به یک پایان نیاز دارند که زیبایی و عمق واقعی آن را برجسته می کند و همچنین کاردستی را که به قطعه می رود نشان می دهد. اتمام کار آهن می تواند از صنعتی تا ظریف باشد. در اینجا چند ایده و پیشنهادی وجود دارد که در پایان آنها می توانند بهترین ظاهر را از حفاظ آهنین خود به نمایش بگذارند.

زیبا نگه داشتن درب های حصار فرفورژه

برای جلوگیری از زنگ زدگی روی دروازه های آهن فرفورژه، باید حصار مرتباً از نظر اکسیداسیون، علائم خراش و تورفتگی ها بررسی شود. خراش و سایر اشکال مشابه آسیب در سطح یک کار رنگ باعث می شود که رطوبت از سطح آن استفاده شود و با سطح آهن فرفورژه تماس پیدا کند و منجر به اکسیداسیون آن شود.اکسیداسیون منجر به زنگ زدگی آهن فرفورژه خواهد شد که این فلز را تضعیف کرده و می تواند به قسمتهای قابل حمل مانند لولا و چسبندگی اتصالات منجر شود.

مسدود کننده های زنگ زدگی: درزگیران در برابر رطوبت و هوا

گره ها و شکافهایی مانند اتصالات، لولا و نقوش حساس هستند. "مسدود کننده زنگ زدگی" روی اسپری باید روی این نقاط اعمال شود.اکسیداسیون همچنین ممکن است در مناطق جدا شده رخ دهد. پس از پاشش، این مکان ها باید به تنهایی باقی بمانند تا این انسداد به سطح فلز چسبیده باشد.

در صورت امکان، به دور از عناصر خارجی، سعی کنید فلز را در داخل خانه اسپری کنید. اگر قادر نیستید که قطعه فلز را در داخل خانه جابجا کنید، پس از مسدود کردن زنگ زدگی در یک روز گرم و آفتابی استفاده کنید. بعد از استفاده، منطقه را باید با آب شستشو دهید. اگر هرگونه زنگ زدگی باقی بماند، روند باید تکرار شود.

تبدیل زنگ: چگونه کار می کنند؟

مبدل های زنگ از نظر شیمیایی زنگ را تغییر می دهند و یک براق مشکی و براق ایجاد می کنند که برای حفاظ چوبی سیاه و سفید ایده آل است.مبدل های زنگ با تغییر اکسیدهای زنگ زده به یک لایه سیاه که در برابر رطوبت مقاوم تر است کار می کنند. برای استفاده کامل از مبدل زنگ باید آمادگی لازم را داشته باشد. نواحی بزرگی که تحت تأثیر زنگ زدگی قرار دارند با کمک یک برس سیمی قابل جدا شدن هستند.

مناطق کوچک تر توسط مبدل خنثی می شوند. مبدل زنگ باید با قلم مو اعمال شود، در حالی که در مناطق بزرگ تر باید به کمک یک غلتک رنگ دقت کرد. پس از استفاده از مبدل زنگ روی کل سطح، باید آن را خشک کرد تا خشک شود. پس از خشک شدن مبدل زنگ، رنگ پرایمر را باید با اسلحه اسپری یا برس رنگ روی آن بمالید. باید از روکش مضاعف رنگ روغنی با پایه در سکته های طولانی استفاده کرد تا از ماندگاری آن اطمینان حاصل شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>