اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان، صفر صادقی راد بیان کرد: همدان به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی که دارد زمستان زود هنگام را تجربه می کند که در همین زمینه عملیات تهیه و ذخیره سازی شن و نمک مورد نیاز راهدارخانه ها در حال انجام است.

وی اظهار داشت: 34 راهدارخانه با نزدیک به 500 نیروی عملیاتی و پشتیبانی وظیفه بازگشایی، پاکسازی و نگهداری جاده های استان را برعهده دارند.

صادقی راد افزود: ماشین آلات راهداری هم اکنون در گردنه های حساس استان مستقر شده اند تا در صورت احتمال بارش برف ترافیک عبوری دچار اختلال نشود.

وی ادامه داد: در پیش بینی اداره کل هواشناسی احتمال بارش باران و ریزش برف در محورهای ملایر، قهاوند و کبودراهنگ و گردنه های تویسرکان و اسدآباد گزارش شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان بیان کرد: نیروهای راهداری آماده اجرای عملیات نمک پاشی در محورهای همدان هستند.

وی با اشاره به اینکه محور گنجنامه - تویسرکان به دلیل نبود ایمنی کافی و احتمال ریزش سنگ از یکم آذر مسدود شده است، عنوان کرد: افرادی که قصد سفر بین همدان و تویسرکان را دارند می توانند از مسیر جایگزین «همدان - جوکار - تویسرکان» و «مسیر همدان - اسدآباد - تویسرکان» استفاده کنند.

صادقی راد تأکید کرد: به دنبال باراش باران و ریزش برف در نقاط مختلف استان، جاده ها لغزنده است و رانندگان باید با احتیاط رانندگی کنند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه ها با شماره تلفن 141 تماس بگیرند، اضافه کرد: سامانه پیامکی 1000141 نیز آماده اعلام وضعیت راه ها است.

پنج هزار و 400 کیلومتر راه در سطح استان همدان وجود دارد که 2 هزار و 700 کیلومتر راه روستایی آسفالته، یک هزار و 300 کیلومتر راه اصلی، 85 کیلومتر آزادراه و 600 کیلومتر بزرگراه است.

همچنین 99.2 درصد جمعیت روستایی استان همدان از راه آسفالته برخوردار است و 2.3 درصد کل راه های کشور در همدان قرار دارد.

92 شرکت حمل و نقل کالا و 52 شرکت حمل مسافر در این استان فعال هستند و 19 هزار راننده در بخش حمل و نقل کالا و سه هزار نفر در بخش حمل و نقل مسافر فعال بوده که همگی دارای کارت هوشمند هستند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>