اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نماشویی

خدمات نماشویی
اکثر ساختمان هایی که در شهرهای بزرگ و شلوغ بنا شده اند نیازمند نماشویی هستند. به دلیل آلودگی ناشی از دوده و گرد و غبار دیگر نمی توان با استفاده دست و تی نسبت به شستشوی نما اقدام نمود، از این رو واترجت ها در انواع مختلف بدین منظور استفاده می شوند و سطح نما را به بهترین شکل تمیز می کنند.

هر چند این روزها گاهاً حرف از نماشویی ارزان می شود اما بدون شک یک نماشویی ایده آل هزینه ای معقول نیاز دارد و قیمت های ارزان ممکن است بی کیفیتی کار را به همراه داشته باشند. ارائه خدمات نماشویی در تهران به دلیل بالا بودن میزان آلودگی هوا بسیار ضروری است، از این رو از تیم های حرفه ای و متخصص بدین منظور استفاده می شود.

این افراد با تکیه بر مهارت و تجربه خود با استفاده از طناب شستشوی ساختمان های مختلف را انجام می دهند و ظاهری تمیز و زیبا به جداره های شهری می بخشند. خدمات نماشویی ساختمان از جمله خدماتی هستند که به منظور نظافت نماهای ساختمان انجام می شوند و تأثیر بسزایی بر زیبایی شهر دارند. به منظور دریافت بهترین خدمات نماشویی در تهران بهتر است با شرکت های نماشویی معتبر و مجهز به کادر حرفه ای و تجهیزات لازم کار کنید.

مزایا نماشویی ساختمان

  • زیباسازی نمای ساختمان و محیط اطراف آن
  • سالم ماندن نما و پنجره ها برای مدت طولانی
  • محافظت از ساختمان در برابر باد و طوفان های شدید
  • تمیز ماندن ساختمان در برابر آلودگی ها و گرد و غبار برای مدت زیاد

نماشویی

عوامل موثر در قیمت نماشویی ساختمان و برآورد هزینه های آن
قیمت نماشویی تحت تأثیر عوامل مختلف نظیر جنس نما، تعداد طبقات و ارتفاع ساختمان قرار می گیرد. ارتفاع مهم ترین عامل در تعیین هزینه نماشویی است، زیرا این فاکتور نوع روش کار را مشخص می کند که آیا نیاز به نصب داربست و صرف هزینه هست یا خیر. هزینه نماشویی با داربست گران تر از نماشویی بدون داربست است.

عامل موثر دیگری که در تعیین قیمت نماشویی نقش دارد سال ساخت بنا است، زیرا ساختمان های قدیمی به نسبت ساختمان های جدید نیازمند شست و شوی بیشتری هستند، از طرفی مقاومت نمای قدیمی کمتر از نماهای جدید می باشد، به همین دلیل نوع روش نماشویی متفاوت خواهد بود. همچنین نوع مواد شوینده ای که استفاده می شود نیز در قیمت نهایی نماشویی تأثیرگذار خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>