اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از امدادرسانی به 99 خودروی گرفتار در برف در محورهای کوهستانی استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد و عنوان کرد: بارش برف در برخی از محورها با 50 سانت رسیده است.
فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه محور پونل خلخال به دلیل بارش شدید برف و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود است، اظهار کرد: محورهای سیاهکل - دیلمان، زیار- شوک و لات محله در شهرستان رودسر نیز با بارش شدید برف مواجه است.
وی با اشاره به بارش خفیف برف در محور رستم آباد - بره سر - کلیشم در شهرستان رودبار و محور بلوردکان - خصیب دشت و محور شوک - ملکوت در شهرستان املش، افزود: بارش برف در محور فومن - ماسوله، محور پونل - خلخال، محور اسالم - خلخال و گیلوان متوقف شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، ارتفاع برف در محورهای پونل - خلخال، اسالم - خلخال و بلوردکان - خصیب دشت را 50 سانت دانست و عنوان کرد: در محور سیاهمل دیلمان نیز بین 50 تا 60 سانت برف باریده است.
مرادی، با اشاره به بارش 20 تا 40 سانتی برف در محورهای گیلوان، زیار - شوک، لات محله و رستم آباد - بره سر - کلیشم، یادآور شد: 10 اکیپ راهداری در حال برفروبی محورها هستند.
وی همچنین از امدادرسانی به 99 خودروی گرفتار در برف در محورهای کوهستانی استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد و عنوان کرد: رانندگان تجهیزات زمستانه از جمله زنجیر چرخ و وسائل گرمایشی به همراه داشته باشند.

منبع: ایسنا

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>