اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نرده استیل از جمله پرکاربردترین انواع نرده محسوب می شود که ظاهری براق، لوکس، ظریف و زیبا دارد. نرده استیل در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی دارد و به وفور در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

استیل مورد استفاده در این نرده ها معمولا ضد زنگ بوده و از آلیاژی برپایه آهن ساخته شده و حداقل 10 درصد کروم دارد. با این مقدمه در ادامه این نوشته به بررسی کامل نرده های استیل و ویژگی های آن ها می پردازیم. تا انتها با ما همراه باشید.

نرده

انواع نرده استیل براساس متریال سازنده
نرده استیل 201 و استیل 304 از رایج ترین انواع نرده استیل می باشند که هم در فضای داخلی ساختمان و هم در محیط های بیرونی مورد استفاده قرار می گیرند. این نرده ها قابلیت ترکیب با شیشه را دارند. همچنین مدل کابلی، پایه دو سر گلابی، پایه و پیچی و حصاری نیز از دیگر انواع مدل های نرده استیل محسوب می شوند.

  • نرده استیل 201

از نرده استیل 201 بیشتر در محیط های سرپوشیده و دور از رطوبت مانند راهروها و فضاهای داخلی آپارتمان ها استفاده می شود. این نرده ها بسیار شیک هستند و سبب زیبایی محیط می شوند. نرده استیل 201 دارای 16 درصد کروم می باشد.

  • نرده استیل 304

8 درصد نیکل و 18 درصد کروم و آهن سبب تولید استیل 304 می شود و آن را به فولاد ضد زنگ تبدیل می نماید. لایه محافظ استیل 304 از زنگ زدگی و خوردگی آن جلوگیری می کند و سبب طول عمر بالای محصول می شود.

لوله های استیل و چهارگوش پروفیل های استیلی که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند، از نوع 304 هستند. مهم ترین دلیل پرکاربرد بودن این نوع نرده استیل، سازگاری مطلوب با شرایط جوی و ثابت ماندن شفافیت آن می باشد.

نرده

انواع مدل های نرده استیل

  • نرده استیل سه خط

در ساخت نرده استیل سه خط معمولا از استیل 304 استفاده می شود تا برای استفاده در هر شرایطی آماده باشد و دچار خوردگی و زنگ زدگی نشود. در نرده های استیل سه خط قطر لوله ها در حدود 0.7 تا 1.5 میلی متر می باشد.

در ساخت این نوع نرده ها، خطوط عمودی بکار رفته از لوله 38 و سه خط افقی از لوله 16 ساخته شده است. همچنین دسته نرده را لوله 51 تشکیل می دهد. تمام خطوط افقی به خطوط عمودی متصل می گردند و خطوط عمودی به دسته نرده متصل می شود و در نهایت محصولی زیبا و مقاوم را تشکیل می دهند.

ارتفاع این نرده ها معمولا بین 85 تا 90 سانتی متر و فاصله پایه ها به صورت یکی در میان می باشد. در صورتی که راه پله قوس دار باشد، نرده استیل سه خط را توسط دستگاه مخصوصی قوس دار می کنند.

  • نرده استیل کابلی

این مدل نرده تلفیقی از نرده استیل با نوعی کابل های استیل یا گالوانیزه می باشد. اجرای نرده کابلی نیاز به دقت و تجربه زیاد دارد. ایمنی این نرده ها بسیار بالاست، زیرا کابل ها با فاصله کم از یکدیگر نصب شده اند و سقوط اشیا بزرگ و کودکان از بین این کابل ها غیرممکن می باشد.

  • نرده استیل پایه دو سر گلابی

این مدل نرده استیل در واقع علاوه بر نقش محافظتی، جنبه دکوراتیو نیز دارد و به صورت تمام پایه عمودی اجرا می شود. نرده های پایه دو سر گلابی معمولا در رنگ های طلایی یا برنزی تولید می شوند که می توانید براساس نوع و چیدمان دکوراسیون داخلی خانه، مدل موردنظر خود را سفارش و خریداری نمایید.

  • نرده استیل هلالی

نرده هلالی به دلیل کار شدن دو عدد لوله 16 در کنار پایه عمودی آن، به این نام شناخته شده است. از این نرده در فضاهایی که قوس دارد و استفاده از نرده صاف ممکن نمی باشد، استفاده می شود. در ساخت نرده های هلالی از هر دو نوع استیل 201 و 304 می توان بهره برد. لوله های افقی بکار رفته در ساخت نرده های هلالی می توانند سه خط، چهار خط و یا پنج خط باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>