اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نرده

نحوه نصب نرده های استیل

  1. ابتدا ابزار های مهمی نظیر دریل، دستگاه برش پروفیل و متر را محیا کنید.
  2. سپس مقدار نرده استیل براساس متر را حساب کنید. به این منظور باید طول رمپی که نرده قرار است بر روی آن قرار بگیرد را به دقت اندازه گیری فرمایید.
  3. در این مرحله باید محل پایه نرده را بر روی زمین مشخص نمایید. بدین منظور از یک قلم استفاده نمایید و بر روی آکس پله با فاصله 8 سانتی متر از لبه سنگ، محل مورد نظر را علامت بزنید.
  4. سپس با توجه به متراژ و عددهای اندازه گیری شده برای ارتفاع، پایه های نرده ها را با اندازه های مساوی برش دهید.
  5. در مرحله پنجم باید میل ترانس را در سوراخ های ایجاد شده قرار دهید و به وسیله چسب سنگ یا پیچ و مهره آن ها را سفت و ثابت نمایید.
  6. پس از اینکه چسب ها خشک شد، باید نرده های افقی را برش دهید و به شکلی بر روی پله قرار دهید که میل ترانس در داخل آن ها قرار بگیرد.
  7. سپس دسته اصلی نرده که از استیل 51 است را بر روی پایه های عمودی نصب کنید.
  8. حال نوبت به نصب لوله های افقی 16 می رسد. به این منظور باید بر روی لوله های 38 حلقه هایی تعبیه شود و لوله های استیل 16 از آن عبور داده شوند.
  9. در مرحله آخر لازم است که در پاگردها، نرده پیچ داشته باشد، به همین دلیل باید از زانویی استفاده شود. در صورتی که برای لوله های 16 نخواهید از زانویی استفاده نمایید، می توانید از درپوش در انتهای آن ها استفاده نمایید.
نرده

مراکز خرید نرده استیل در اصفهان
برای سفارش و تهیه نرده استیل در شهر اصفهان می توانید به خیابان رکن الدوله، تخت فولاد خیابان سجاد، خیابان جی شرقی کوچه 136، خیابان پروین اعتصامی روبروی خیابان حکیم سنایی، خیابان میر خیابان مصلی شمالی نبش کاخ سعادت آباد شرقی، ملک شهر خیابان بهارستان غربی نرسیده به سه راه نوبهار و اتوبان چمران خیابان اشراق شمالی فلکه برازنده، مراجعه فرمایید.

مراکز خرید نرده استیل در تهران
در تهران نیز مراکز و فروشگاه های بسیاری به ساخت و فروش نرده استیل مشغول اند. برای سفارش و خرید این محصول می توانید به خیابان پیروزی خیابان سیرجان خیابان کرمان کوچه شهید حسین طاهری، میدان ولی عصر خیابان ولی عصر 12 متری سرعت، بزرگراه فتح بعد شیر پاستوریزه روبروی خط 21 و پامنار بالاتر از بانک ملت، مراجعه فرمایید.

قیمت نرده استیل
قیمت نرده های استیل به عوامل متعددی بستگی دارد. نوع استیل و آلیاژهای بکار رفته در آن از مهم ترین عوامل تأثیرگذار در قیمت نرده استیل می باشند. همچنین ضخامت نرده بسیار مهم است. هرچه ضخامت لوله های استیل بیشتر باشد، کیفیت استیل بیشتر و بالطبع قیمت نهایی نرده استیل نیز بیشتر خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>