اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

همانطور که می دانید دکوراسیون داخلی موضوعی بسیار مهم است که تمام قسمت های خانه را در بر می گیرد. در خانه های مدرن امروزی از ورودی منزل گرفته تا دیوار پشت تلویزیون، نقطه به نقطه فضای داخلی بر اساس ایده های خلاقانه طراحی می شود. از بین تمام قسمت ها راه پله قابل توجه ترین بخش است که ایده های متنوعی برای ساخت آن از طرف طراحان و معماران ارائه می گردد.

راه پله برای تردد افراد از یک طبقه به طبقه دیگر ساخته می شود و نوع طراحی و متریال هایی که در ساخت آن به کار می روند با توجه به سلیقه افراد، بودجه آن ها و همخوانی با فضای اطراف انتخاب می شوند. با قاطعیت تمام می توان گفت راه پله ها نقطه کانونی در فضا به شمار می آیند و گاهی اولین چیزی که افراد به محض ورود به ساختمان با آن مواجهه می شوند می باشد، از این رو توجه به آن امری بسیار ضروری است.

راه پله

طراحی راه پله با توجه به کاربری آن ها صورت می گیرد. برای مثال راه پله منازل با دقت بیشتری طراحی می شود زیرا زیبایی آن بسیار حائز اهمیت است. اما در مقابل راه پله ساختمان های دیگر ساده تر و صرفاً برای تردد ساخته می شوند. چه شما در حال ساخت خانه ای جدید باشید و چه بخواهید ساختار خانه قدیمی خود را تغییر دهید، در هر صورت راه پله های گرد بهترین گزینه برای منازل می باشند.


نرده راه پله گرد ممکن است از جنس چوب، سنگ، استیل و یا شیشه باشد که هم به صورت مجزا و هم به شکل ترکیبی مورد استفاده قرار می گیرند. جنس پله ها نیز از چوب، سنگ و یا شیشه است که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. در حال حاضر در خانه های مدرن و یا خانه هایی که به سبک معاصر ساخته شده اند، راه پله های گرد تمام شیشه ای به چشم می خورند.

این راه پله ها برخلاف تصور عموم از استحکام و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند زیرا شیشه آن ها از جنس نشکن است و در برابر ضربه مقاومت بسیار بالایی دارد. افراد مختلف سلیقه های متفاوتی دارند و ایده ذهنی هر فرد با فردی دیگر متفاوت است، از این رو این راه پله ها با مدل های متفاوت ساخته می شوند و نیاز افراد را برآورده می سازند. خلاقیت و استفاده از مناسب ترین متریال مهم ترین فاکتور در طراحی راه پله می باشند که حتماً باید مورد توجه قرار گیرند. 

راه پله

مهم ترین نکته ای که در ساخت راه پله گرد بدان توجه می شود تامین امنیت آن است. در فضاهای بزرگ اصولاً مشکلی برای ساخت اینگونه پله ها وجود ندارد اما در فضاهای کوچک طراحی و ساخت آن ها کمی سخت است. راه پله گرد را به راحتی می توان استفاده نمود اما اگر فضای راه پله بزرگ باشد تردد راحت تر خواهد بود. اگر مدل راه پله ایده آل بوده و متریال مورد استفاده در ساخت آن از کیفیت بالا برخوردار باشد دیگران نباید در مورد تامین امنیت آن نگران بود.

مصالح مرغوب عمر طولانی دارند و به مروز زمان کیفیت آن ها کاهش نمی یابد. همانطور که می دانید سنگ از جمله مصالحی است که در ساخت پله به وفور به کار می رود زیرا دوام و استحکام آن بالاست و در اثر تردد زیاد دچار آسیب نمی شود.

راه پله

همانطور که گفته شد راه پله گرد زیباترین، مدرن ترین و جذاب ترین مدل راه پله است که به تنهایی نقش مهمی در زیبایی فضای خانه ایفا می کند اما در صورتی که در وسط پله های آن فرش پهن شود نمای آن زیباتر خواهد شد. فرش از جمله المان های دکوراتیو است که به فضا گرما و صمیمت می بخشد.

برای آشنایی با انواع فرش می توانید به مقاله انواع فرش ایرانی در سایت مراجعه نمائید. راه پله داخلی ساختمان اگر به شکل گرد طراحی شود فضا متفاوت تر و لوکس تر به نظر می آید، از این رو در صورت داشتن فضای کافی می توانید مدل گرد را انتخاب کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>