اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پودر سیر

پودر سیر غذای مرغ در بازار داخلی
پس از ممنوع شدن مصرف آنتی بیوتیک‌ها در پرورش مرغ‌ها، بازار این نوع مواد به تلاطم افتاد اما موادی مانند پودر سیر غذای مرغ در بازار داخلی رشد خوبی پیدا کرده و مرغ داری‌ها سعی کردند از مواد جایگزین در پرورش مرغ ها استفاده کنند که کمترین خطر و بیشترین رشد و سلامتی را برای مرغ ها داشته باشد.

این ممنوعیت باعث شد تا پرورش‌دهندگان مرغ و طیور به سمت استفاده کردن از گیاهان دارویی متمایل شوند و در تغذیه طیور از این مواد استفاده کنند.

سیر از جمله گیاهان دارویی است که به عنوان مکمل غذایی طیور و برطرف کننده بسیاری از بیماری‌های آن‌ها مورد توجه کارشناسان این حوزه قرار گرفت. پس از مشخص شدن نتایج فوق العاده درمانی و انرزی زا بودن برای مرغ‌ها، مصرف آن در مرغداری‌ها رایج شد، که آن را به صورت پودر سیر غذای مرغ در بسته‌بندی‌های مختلف یا فله‌ای در بازار داخلی می‌توان تهیه کرد.

فرآورده‌های پودر سیر برای مسمومیت کبدی طیور:
فراورده‌های حاصل از سیر که معمولا به صورت پودر و انواع مکمل‌های غذایی پرندگان در بازار یافت می‌شود از جمله فراورده‌هایی است که می‌توان برای رفع مسمومیت کبدی طیور استفاده نمود.

این نوع مسمومیت ها که ناشی از موارد زیادی مانند؛

  • آفلاتوکسین.
  • باکتری بوتولیسم.
  • دریافت کلسیم مازاد.
  • مسمومیت ناشی از گاز کربن دی اکسید.
  • مسمومیت ناشی از وجود مس، سرب، جیوه در مواد غذایی.
  • مسمویت ناشی از انواع باکتری های غذایی و…

می‌باشند در اکثر مرغداری های کشور به چشم می خورد و پرورش دهندگان طیور با ان درگیر هستند.

درصورتی که پرورش دهند گان طیور مراقبت کامل در تهیه مواد غذایی نداشته باشند و در بین برنامه غذایی پرورشی خود از گیاهان دارویی مانند سیر و زردچوبه استفاده نکنند با آمار تلفات زیادی هر ساله روبه رو خواهند شد.

امروزه نتایج مختلف پژوهشی در پرورش مرغ های گوشتی نشان داده است که مصرف مقادیر زیاد سیر در در مواد غذایی مرغ‌ها چه به صورت خام خرد شده یا پودر شده می‌تواند تأثیر زیادی را در پی داشته باشد.

فروش ویژه جیره پودر سیر طیور:
امروزه در برنامه غذایی مرغداری ها جیره پودر سیر طیور به وفور دیده می شود. اگر چه استفاده کردن از سیر به صورت خام تأثیر بیشتری در رشد پرندگان طبق تحقیقات انجام شده دارد ولی استفاده از پودر آن برای مرغداری‌ها آسانتر بوده و تمایل بیشتری برای خرید آن دارند.

استقبال خوب پروش دهندگان طیور برای خرید پودر سیر باعث شده که در فروش‌های ویژه این محصول، عرضه‌کنندگان محصولات خود را با بسته‌بندی‌های متنوع به بازار ارائه کنند. مشتریان هم می توانند پور سیر را به صورت جزئی یا کلی و عمده تهیه کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>