اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

راه پله

پله مستقیم
طراحی این پله ها به صورت مستقیم و بدون هیچ پیچشی می باشد. طول پله های مستقیم در مقایسه با سایر پله ها بیشتر است به همین دلیل در مکان هایی که از نظر فضا مشکلی ندارند ساخته می شوند.

شکل هندسی آن ها به صورت مستطیل شکل است و عرض کف آنها اغلب 30 سانتی متر می باشد. پله های مستقیم به انواع یک طرفه، دو طرفه با پاگرد وسط و دو زانو، دوطرفه با پاگرد وسط و سه بازو و سه طرفه با دو پارگرد و سه بازو دسته بندی می شوند.

راه پله

پله مستقیم یک طرفه
این پله ها اصولاً طول بلندی دارند و در مکان هایی که فضای طولانی به اندازه کافی وجود دارد تعبیه می شوند. طول بسیار بلند آن ها گاهی برای افراد خسته کننده است به همین دلیل در مسیر آن پاگرد تعبیه می شود.

پله دوطرفه با پاگرد وسط و دو بازو
این مدل از جمله رایج ترین پله ها می باشند که در اکثر ساختمان ها به چشم می خورد. نحوه طراحی آن ها بدین صورت است که پس از یک ردیف پله، پاگرد تعبیه می شود، سپس ردیف بعدی شروع می شود. در واقع پاگردی که در بین دو ردیف پله قرار دارد فضای زیادی اشغال نکرده و فرصتی برای استراحت فرد فراهم می کند.

پله دوطرفه با پاگرد وسط و سه بازو
این مدل متشکل از دو ردیف پله به عرض کم و یک ردیف پله با عرضی بیشتر می باشد و اصولاً در مکان هایی که تردد در آن ها زیاد است مورد استفاده قرار می گیرد از جمله دانشگاه ها، ادارات و ….

راه پله

پله سه طرفه با دو پاگرد و سه بازو
از این نمونه در ساختمان هایی که ارتفاع بین طبقات بلند و فضای پله کم است استفاده می شود. از فضای بین این پله ها می توان برای تعبیه آسانسور استفاده نمود.

پله پیچ دار
این نوع پله ها همان طور که از نامشان پیداست دارای پیچ هستند و زاویه پیچ آنها با توجه به فضا تعیین می شود. این مدل به انواع زیر دسته بندی می شوند:

پله با پیچ کامل
از آن ها در مکان هایی که فضا محدود است استفاده می شود زیرا فضای بسیار کمی اشتغال می کنند. اگر به مغازه های کوچک و یا رستوران ها و فست فودها مراجعه کنید، شاهد چنین پله هایی خواهید بود. یک پیچ کامل در طراحی آن ها به چشم می خورد و پله ها و نرده آن ها با پیچی ملایم به سمت بالا هدایت شده اند.

راه پله

پله با پیچ قائم
این نوع پله ها دارای پاگرد هستند و به منظور استفاده بهینه از فضا طراحی شده اند. در فضای پاگرد گاهی دو الی سه پله تعبیه می شود و پیچ آن ها صورت قائم است.

پله با پیچ تزئینی
این پله ها از جمله زیباترین پله ها می باشند که اغلب در ساختمان های بزرگ و لوکس طراحی می شوند. عرض آن ها زیاد است به همین دلیل نیاز به فضایی بزرگ دارند. زیبایی پله پیچ تزئینی بی نظیر است و نمادی از زندگی در مکانی مجلل محسوب می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>