اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

راه پله به عنوان سازه ای شناخته می شود، که از آن برای ارتباط دو قسمت غیر هم سطح در ساختمان استفاده می شود. پله های پیش ساخته نمونه ای از سازه هایی هستند که از آن ها در ساختمان سازی استفاده می شود. برای ساخت پله های پیش ساخته از متریال و مصالح گوناگونی استفاده می شود. آن چه که در ادامه این مطلب به بیان آن می پردازیم، معرفی انواع پله های پیش ساخته ای است که می توان در ساختمان سازی مورد استفاده قرار داد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

راه پله

پله پیش ساخته
پله های پیش ساخته نمونه ای از سازه هایی هستند که ساخت آن ها قبل از انتقال به محل مورد نظر صورت گرفته و پس از انتقال نسبت به نصب آن ها اقدام می شود. به کارگیری این پله در ساختمان سازی می تواند تا اندازه زیادی باعث صرفه جویی در زمان شود. چرا که تنها مختصر زمانی به نصب آن ها اختصاص داده می شود. به کارگیری پله های پیش ساخته در محیط های متفاوت هم چون فضای داخلی، فضای خارجی، در مراکز تجاری و اماکن عمومی، پله های اضطرای و غیره امکان پذیر می باشد. این گونه پله ها عموما به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند که شامل نمونه های پیش ساخته و سفارشی می باشند.

  • در نمونه های پیش ساخته، پله بر اساس ضوابط استاندارد ساخته شده و به بازار عرضه می گردد. ساخت این گونه پله ها متناسب با شرایط استاندارد ساختمانی صورت می گیرد. این گونه پله ها معمولا دارای دفترچه راهنما بوده و مشخصات پله به طور دقیق در آن درج شده است. از این رو این امکان را برای مشتری فراهم می کند که با توجه به ابعاد فضای مورد نظر نمونه ای متناسب با نیاز خود خریداری و مورد استفاده قرار دهید.
  • نمونه دیگر از انواع پله های پیش ساخته، پله های پیش ساخته سفارشی نام دارند که همان گونه که از نام آن ها پیداست متناسب با فضای مورد نظر و بر اساس سفارش مشتری ساخت و عرضه می گردند. ساخت این گونه پله ها نسبت به نمونه های آماده پیش ساخته که بر اساس استانداردها صورت می گیرد، زمان بیش تری برده و هزینه بالاتری نیز در بر دارد. آن چه که در ساخت این گونه پله ها بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد، اندازه گیری دقیق فضایی است که قرار به استفاده از پله ها در آن می باشد. چرا که در صورت بروز کوچک ترین خطا در اندازه گیری، امکان استفاده از آن وجود نخواهد داشت.

راه پله

مزایای استفاده از پله های پیش ساخته
به کارگیری پله های پیش ساخته مزایای زیادی به همراه دارد که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب این گونه پله ها بسیار آسان بوده و مدت زمان زیادی صرف انجام این کار نمی شود.
  • استفاده از این پله ها باعث کاهش و صرفه جویی در هزینه ها شده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.
  • این امکان وجود دارد که از این مدل پله ها در مکان ها و ساختمان های مختلف استفاده شود.
  • یکی از ویژگی های بارز این گونه پله ها قابلیت سفارش آن ها در ارتفاع دلخواه می باشد.
  • همان گونه که در قسمت قبل مشاهده کردید، این گونه پله ها از تنوع بالایی برخوردار بوده و امکان انتخاب آن ها بر اساس سلیقه مشتری و با توجه به مکان مورد نظر و سبک طراحی دکوراسیون فراهم می باشد.
  • این گونه پله های پیش ساخته قابلیت این را دارند که به راحتی نصب و در صورت نیاز دمونتاژ شود و در مکان دیگری مورد استفاده قرار گیرد. البته به شرط این که مدل پیش ساخته قابلیت استفاده در مکان مورد نظر را داشته باشد.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
سهیلا سالاری:
خواستار پله اماده که امنیت داشته باشد وقیمت مناسبباشد
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

بزرگی:
بابت ساخت پله به بام ارتفاع ۳/۶۰
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>