اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

راه پله

پله های پیش ساخته بر اساس متریال کاربردی
در ساخت پله های پیش ساخته از متریال مختلفی استفاده می شود و این امکان را فراهم می کند که با توجه به سلیقه و مکان مورد نظر برای نصب نمونه ای مناسب تهیه و مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه به معرفی این گونه پله ها می پردازیم.

  • پله پیش ساخته فولادی

در ساخت این گونه پله ها از ورقه های فولادی به ضخامت 6 میل استفاده می شود. به کارگیری پله های پیش ساخته فولادی در هر محیطی امکان پذیر بوده و نصب آن به راحتی صورت می گیرد. تعداد پله های آن بستگی به ارتفاع مکان مورد نظر داشته و طول هر پله بین 70 تا 130 سانتی متر در نظر گرفته می شود.

  • پله پیش ساخته استیل

این گونه پله ها برای ساخت نیاز به دقت و مهارت بالایی دارند. از جمله مزایای استفاده از این مدل پیش ساخته می توان به دوام و مقاومت بالای آن ها اشاره کرد. آن چه که در ساخت این گونه پله ها مورد استفاده قرار می گیرد، استیل ضد زنگ می باشد. ابعاد کف پله در نمونه استیل بین 30 تا 45 سانتیمتر است. قیمت این نمونه پله های پیش ساخته متفاوت بوده و بر اساس نوع استیل به کار رفته در آن متغیر می باشد.

  • پله پیش ساخته چوبی

از دیگر نمونه های پله های پیش ساخته می توان به نمونه چوبی آن ها اشاره کرد. پله های پیش ساخته چوبی نمونه ای از پر طرفدارترین انواع پله پیش ساخته می باشند که می توان از آن ها در انواع سبک ها استفاده کرد. چوبی که برای انجام این کار مورد استفاده قرار می گیرد، چوب روس، راش و ام دی اف می باشد. قیمت این مدل پله با توجه به کیفیت چوبی که برای ساخت آن ها مورد استفاده قرار گرفته است متفاوت است.

راه پله

پله پیش ساخته شیشه ای
اگر به دنبال استفاده نمونه ای از پله های پیش ساخته مدرن در ساختمان هستید، پیشنهاد ما پله های پیش ساخته شیشه ای می باشد. در ساخت این گونه پله ها از شیشه سکوریت استفاده می شود. چرا که این گونه شیشه ها از مقاومت خوبی برخوردار می باشند. این نمونه پله های پیش ساخته برای استفاده در محیط و فضای کوچک بسیار مناسب می باشد. چرا که باعث می شود فضای مورد نظر بزرگ تر از آن چه که هست نشان داده شود.

  • پله پیش ساخته با سیستم نوری

این گونه پله ها دارای سیستم نوری پنهان می باشند و از این رو برای استفاده در شب بسیار مناسب هستند. بدون شک استفاده از این پله ها زیبایی بی اندازه ای به همراه خواهد داشت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>