اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اکثر مردم از طراحان و معماران این سوال را می پرسند که چگونه می توان فضای خانه را زیبا و حیرت آور کرد؟ پاسخ این سوال" توجه به تمام جزئیات و استفاده بهینه از فضا" است. راه پله از جمله فضاهایی است که با طراحی و استفاده بهینه از فضای آن می توان دکوراسیونی متفاوت ایجاد کرد. دیوار راه پله، پاگرد آن و فضای خالی زیر پله ها مکانی مناسب برای خلق ایده های نو می باشند. با استفاده از ایده هایی که در این نوشته به شما معرفی می شوند می توانید راه پله های خانه خود را بسیار زیبا مزین کنید و فضایی مناسب با کاربردی متفاوت ایجاد نمائید. این ایده ها به شرح زیر می باشند. با ما همراه باشید.

راه پله

رنگ آمیزی نرده ها
آنچه که شما همواره در طراحی دکوراسیون بدان نیاز دارید رنگ است. یکی از خلاقانه ترین روش های تغییر دکوراسیون راه پله، رنگ آمیزی نرده های آن با رنگ های گوناگون است. گزینه های متفاوتی برای انتخاب رنگ وجود دارند از سایه تک رنگ گرفته تا رنگین کمان، بستگی به نظر شما دارد که چه رنگی انتخاب کنید.


تزئین دیوار با حروف الفبا و اشکال مختلف
با این ایده جذاب شما می توانید نه تنها مکانی برای یادگیری حروف الفبا برای کودکان فراهم کنید بلکه زیبایی فضا را دوچندان نمائید. حروف را در سایزها و رنگ های متفاوت انتخاب کنید و یک گالری زیبا از حروف به نمایش بگذارید.


تزئین راه پله با گیاهان آپارتمانی
استفاده از گل و گیاه آپارتمانی در هر مکان از خانه به آن زیبایی و جذابیت می بخشد، به همین دلیل در اکثر تزئینات داخلی از آنها استفاده می شود. گیاهان منشاء حیات و سرزندگی هستند و حال و هوای طبیعت را در خانه ایجاد می نمایند.

راه پله


آثار هنری در قاب های مشابه
آثار هنری خود را بر روی دیوار راه پله به نمایش بگذارید. هر تصویری که دوست دارید می توانید انتخاب کنید زیرا هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما می توانید قاب ها را از رنگ های مختلف استفاده کنید اما اینکار نوعی عدم تعادل در فضا ایجاد می کند.


نوشتن جملات کوتاه روی پله ها
یکی از جذاب ترین و متفاوت ترین ایده هایی که می توان برای طراحی راه پله اعمال نمود نوشتن جملات کوتاه در ارتفاع پله هاست. جملات مورد علاقه خود را انتخاب کنید و با فونتی زیبا روی پله بنویسید. این جملات بسیار جلب توجه می کنند و به زیبایی فضای راه پله می افزایند.


استفاده از ریسمان کنفی برای نرده ها
ریسمان های کنفی زیبایی بی نظیری به نرده راه پله می بخشند و ایمنی را برای تردد به ارمغان می آورند. شما به راحتی می توانید از این ریسمان ها در طراحی راه پله استفاده کنید.

راه پله


ایجاد یک گالری خانوادگی بر روی دیوار زیر راه پله
گاهی صاحب خانه ها دیوار زیر راه پله را نادیده می گیرند و در طراحی دکوراسیون چندان به آن توجه نمی کنند. شما می توانید از این فضا برای به تصویر کشیدن تصاویر خانوادگی خود استفاده کنید و این فضا را به نوعی خصوصی سازی کنید. عکس های خانوادگی را می توان با قاب و یا بدون آن در ابعاد و اشکال مختلف بر روی دیوار آویزان نمود. این فضای خصوصی حسی از صمیمیت و مرور خاطرات را به شما منتقل خواهد کرد.


نصب قفسه کتاب از پایین تا بالای پله ها
شما نه تنها می توانید از فضای پایین راه پله ها بلکه از بالای آن نیز برای نصب قفسه کتاب استفاده کنید. این نوع قفسه ها نه تنها فضای راه پله را زیباتر نشان می دهند بلکه حضور کتاب در این مکان افراد را ترغیب می کند که در حین بالا رفتن و یا پایین آمدن به دلخواه یک کتاب را برای مطالعه انتخاب کنند.


آویزان کردن فانوس
با نصب فانوس بر روی دیوار راه پله فضا را امن تر و زیباتر جلوه خواهید داد. نورپردازی ایجاد شده توسط این نوع المان حال و هوایی از زمان های قدیم را به تصویر می کشد. نور حاصل از این فانوس فضای راه پله را روشن کرده و تردد را آسان تر می کند.

راه پله


آینه های دیواری
آینه های دکوراتیو از جمله المان های طراحی داخلی محسوب می شوند. قاب آینه هایی که انتخاب می کنید و رنگ آنها می تواند متفاوت باشد، زیرا تنوع زیبایی را پدید می آورد و بازتاب نور در این آینه های زیبا فضایی جذاب و منحصر بفرد ایجاد می نماید


رنگ آمیزی پله ها با طرح پیانو
این طرح بی نظیرترین طرح برای افراد اهل هنر و موسیقی است. با این نوع رنگ آمیزی فرد تصور می کند هنگامی که بر روی پله ها بالا می رود پیانوی ذهنی وی به صدا در می آید. طرح پیانو برای افراد پیرو سبک مینیمالیسم و طرح های ساده ایده ای مناسب به شمار می آید.


نصب لوستر
اگر می خواهید خانه خود را لوکس و جذاب نشان دهید، حتماً در آن لوستر نصب کنید. هیچ لوستری همانند لوستر کریستالی نمی تواند نور را منعکس کند و فضا را متفاوت نشان دهد. شما می توانید از سقف راه پله یک لوستر بی نظیر آویزان کرده و از زیبایی آن لذت ببرید

راه پله


نصب آثار هنری قرن معاصر
با استفاده از تعدادی آینه می توان یک دکوراسیون به سبک معاصر ایجاد نمود اما آثار هنری قرن معاصر نیز می توانند جلوه ای زیبا به فضای مورد نظر ببخشند. این آثار حسی از آرامش و آسایش را منتقل می کنند و بهتر است در طراحی راه پله به سبک معاصر استفاده شوند.


وقتی فرش بر روی پله ها پهن می شود فضای پله ها ظاهری متفاوت پیدا می کند. گاهی اوقات پله ها سرد و بی روح به نظر می رسند و تنها با یک فرش جذاب و دوست داشتنی خواهند شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>