اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یک راه پله زیبا قدرت این را دارد که به عنوان یک نقطه کانونی در هر خانه خودنمایی کند. در حقیقت، راه پله بخشی از خانه است که از همان ابتدا توجه افراد را به خود جلب می کند و طرح آن در طول سال ها پا برجا مانده و هیچ گاه ماهیت کلی ظاهر آن تغییر نخواهد کرد. طراحی راه پله ساختمان امری بسیار مهم و شایان توجه است و اکثر طراحان داخلی آن را المان اصلی در طراحی ساختمان های مختلف می دانند.

زیبایی یک راه پله بر اساس جنبه های مختلف تعریف می شود. طرح کلی راه پله بسیار حائز اهمیت است اما آنچه که آن را برجسته تر نشان می دهد نرده آن است. در طول زمان نرده راه پله از یک عنصر بسیار ساده که برای ایجاد امنیت و حفاظت ساخته شده به یکی از جزئیات شیک و جذاب در طراحی تبدیل شده است. برخی از راه پله ها برای اینکه نمایی مینیمالیسم داشته باشند بدون نرده ساخته می شوند. اما نرده ها یکی از اجزای مهم ساختار راه پله محسوب می شوند. نرده ها می توانند به صورت خمیده با یک طرح زیبا و یا بسیار ساده و به صورت ایستاده ساخته شوند. نرده های مدرن در مدل ها و اشکال مختلف ساخته می شوند به نحوی که برخی از آنها نمایی هنری و بسیار زیبا دارند و برای همیشه برجسته و ماندگار خواهند ماند.

نرده

نرده های چوبی
این نرده ها شیک ترین نوع نرده هستند که زیبایی بی نظیری را به تصویر می کشند. نرده چوبی که در تصویر زیر مشاهده می کنید بسیار ظریف و زیبا است و استفاده از پانل های شیشه ای در زیر آن جلوه ای بی نظیر به آن بخشیده است. این نرده شکلی باریک، راست و زیبا دارد و با روکش شیک و براق خود برجسته به نظر می رسد. رنگ چوب این نرده زیبایی فضای دکوراسیون داخلی را تکمیل کرده است.


هر چند راه پله های خیلی مدرن طرحی مینیمالیسم و براق دارند اما همیشه این طور نیست. برای مثال، راه پله ای که در تصویر زیر مشاهده می کنید نوع کلاسیک نرده را به نمایش گذاشته است. هم پله ها و هم نرده آنها از جنس چوب ساخته شده اند و ساختاری ساده اما زیبا دارند.


در راه پله ای که در تصویر زیر به سبک معاصر طراحی شده متوجه می شوید که کنتراست بین پله ها و نرده راه پله باعث شگفتی شده است. پله ها به رنگ قهوه ای تیره و بسیار ساده هستند در حالی که نرده آنها آلومینیومی دارد. این راه پله بسیار شگفت انگیز است و با نرده های فلزی روکش شده با آلومینیوم بسیار شیک و متفاوت به نظر می آیند.


در راه پله مدرن زیر طرحی منسجم به چشم می خورد که با دکوراسیون داخلی همخوانی پیدا کرده است. پله های چوبی با کفپوش سازگاری دارند و نرده ها با طرحی بسیار ساده ساخته شده اند. خطوط تمیز و صاف سیاه رنگی که در این راه پله دیده می شوند بر مینیمالیسم بودن نوع طراحی راه پله تأکید می کند.


در خانه ای که در تصویر مشاهده می شود، راه پله ها به طور کامل در دکوراسیون محو شده اند. رنگ این راه پله با رنگ کلی دکوراسیون همخوانی دارد و همان متریالی که بری کفپوش انتخاب شده برای پوشش پله ها نیز به کار رفته است. تنها المانی که برجسته به نظر می آید نرده راه پله ها است که از ترکیب چوب و شیشه ساخته شده است


حفاظ راه پله زیر از پانل های شیشه ای که با نگهدارنده های فلزی محکم شده اند ساخته شده در حالی که نرده های آن از جنس چوب با طرحی بسیار ساده می باشند. این راه پله با اشکال هندسی پانل های شیشه ای و پله ها ساختار و لطافت به فضا بخشیده است


رایج ترین ترکیبی که در راه پله های طراحی شده به سبک مدرن دیده می شود، ترکیب چوب و فلز است. این راه پله ساختاری فلزی با پله ها و نرده های چوبی دارد.


البته طراحی کلاسیک راه پله زیر با حفاظ های ساخته شده با تکه های باریک و موازی چوب که به صورت عمودی توسط نرده چوبی بسیار ساده در کنار هم قرار گرفته اند نیز بسیار زیبا است. این طرح از جمله طرح هایی است که با تمام دکوراسیون داخلی ها همخوانی پیدا می کند.


یکی از ساده ترین و بهترین روش برای ساده به نظر آمدن راه پله ها و جلب توجه افراد به آن ها استفاده از کنتراست است. برای مثال، در راه پله زیر پله های چوبی بر روی سطح سفید رنگ قرار گرفته اند و فریم نرده چوبی زیبایی بی نظیری به آنها بخشیده است


کنتراست را می توان به روش های دیگر نیز ایجاد نمود. راه پله زیر به طور کامل از چوب ساخته شده اما تفاوت در رنگ و روکش آن را برجسته تر نشان داده است. قسمت های سیاه رنگ زیبایی خاصی به طرح بخشیده در حالی که نرده چوبی نمایی کلاسیک و محتاطانه به آن داده است.

نرده


نرده های فلزی
نرده های فلزی تأثیری همانند سبک صنعتی بر فضا می گذارند اما می توانند طرحی کلاسیک همانند تصویر زیر به نمایش بگذارند. طرح نرده راه پله زیر بسیار ساده است اما کنتراست بین رنگ و بافت به وضوح دیده می شود.


نرده های ساخته شده از جنس فلز کروم ظاهری بسیار تمیز و مدرن دارند اما همخوانی آنها با دکوراسیون داخلی کمی سخت است. در تصویر زیر نرده ها با چراغ پایه دار سازگاری پیدا کرده و همین امر تأثیر خوبی بر دکوراسیون گذاشته است. چراغ پایه دار جزء کوچکی از دکوراسیون است اما نمایی منجسم در کنار نرده های فلزی به فضا می دهد.


در یک خانه معاصر، خطوط و زوایای صاف بسیار به چشم می خورند. در این خانه ها خطوط هندسی این چنینی برای نرده، پله ها و مبلمان استفاده می شوند اما کل دکوراسیون اشکال و فرم های مکمل را به نمایش می گذارد.


خانه زیبایی که در تصویر زیر مشاهده می کنید دارای سقف بلندی است و از زیبایی راه پله های تأثیرگذار بهره برده است. راه پله این خانه بلند و ساده بوده و از چوب ساخته شده است. جنس حفاظ نرده ها شیشه ای و خود نرده ها از فلز کروم براق می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>