اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نما

ویژگی های نمای مدولار
پنل های پیش ساخته پرسلان با استفاده از دستگاه اکستروژن و با پخت خاک رس در دما و فشار بسیار بالا تولید می شوند. این پنل ها دارای طیف رنگ های مختلف می باشند و کوچک ترین سایز آن ها 300*300 و بزرگ ترین سایز 600*1200 در نظر گرفته شده است. اجرای این نما به علت شکل قطعات و وجود کام و زبانه در آن ها با سرعت و دقت بالا انجام می شود.

نمای مدولار پرسلان در واقع یک پوشش خارجی برای ساختمان است که به چهارچوب متصل شده به دیوارهای ساختمان پیچ می گردد. چهارچوبی که برای نصب پنل ها استفاده می شود به منظور تحمل بار قطعات از دوام و استحکام بالایی برخوردار است.

در صورتی که وزن و قطر قطعات بالا باشد، اتصالات متصل به دیوار باید با وضعیت دیوار و نیروهایی که بر آن اعمال می شوند متناسب باشد. انتخاب پانل های سبک تر وزن نما را سبک تر و پانل های سنگین بر وزن نما می افزایند.

کاربرد نمای مدولار
پنل های مدولار پرسلان هم در نماهای داخلی و هم در فضاهای خارجی برای پوشش نمای ساختمان، کف پله ها، کف ساختمان و دکورهای داخلی کاربرد دارند.

نما

مزایای نمای مدولار پرسلان

  • اجرای صحیح نمای مدولار پرسلان به میزان قابل توجهی مصرف انرژی در ساختمان را کاهش می دهد.
  • این نما از مقاومت و طول عمر بسیار بالایی برخوردار است و پس از گذشت چند سال همچنان زیبایی و جذابیت خود را حفظ می کند.
  • پانل های پرسلان به عنوان مصالح نمای خشک به شمار می آیند و به دلیل داشتن طیف رنگ های متنوع امروزه مورد توجه سازندگان و معماران قرار گرفته اند.
  • این نما بر روی دیوار ساختمان مونتاژ می شود و جلوه زیبا و مدرنی به آن می بخشد.
  • این نما نوعی عایق حرارتی است که دمای فضای داخل ساختمان را کمتر تحت تأثیر فضای بیرون قرار می دهد. با استفاده از این نما بین دیوارهای ساختمان و نمای آن فاصله ایجاد می شود، در نتیجه نوسانات دما در فضاهای داخلی به حداقل می رسد. در واقع پانل های سرامیکی نقش محافظت کننده برای ساختمان ایفا کرده و آن را در برابر انتقال حرارت مصون نگه می دارند. البته به منظور عایق کاری در زیر پنل ها می توان از فوم های پلی استر یا فیبرهای معدنی نیز استفاده نمود.
  • پنل های سرامیکی عایق بندی شده اگر به روش خشک و به شیوه ای صحیح بر روی چهارچوب نما نصب شوند می توانند تا حد زیادی از انتقال سر و صدا به ساختمان جلوگیری نمایند.
  • نمای مدولار پرسلان از مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت برخوردار است و در واقع ضد آتش می باشد.
  • پانل های پرسلان از قابلیت فرم دهی و برش کاری برخوردار هستند و در انواع ساختمان های قدیمی و یا نوساز مورد استفاده قرار می گیرند.
  • نمای مدولار پرسلان با هر نوع شرایط آب و هوایی سازگار است و به دلیل طول عمر بسیار بالا نیاز به تعمیر و مراقبت زیاد ندارد.
  • استفاده از این نما به میزان قابل توجهی از هدر رفت انرژی ممانعت می کند.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>