اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو

استفاده کنندگان از اپلیکیشن زینگ، طیف بسیار وسیعی از افراد هستند که برای آشنایی با این اپلیکیشن نیاز به آموزش اولیه و اطلاع از مزایای آن دارند.

دانشجویان به عنوان طیف تحصیل کرده و آشنا به کامپیوتر و موبایل، این فرصت را دارند که با معرفی اپلیکیشن زینگ به شرکت ها، کارخانه ها، تولیدی های بزرگ و کوچک، فروشگاه ها، عموم افرادی که در صادرات و واردات محصولات فعالیت دارند، کشاورزان و تمام افرادی که برای امور اقتصادی خود نیازمند استفاده از وسایل نقلیه سنگین هستند، کسب درآمد کنند و در واقع به عنوان پروموتر به صورت شغل پاره وقت برای این نرم افزار فعالیت نمایند.

شما می توانید در اوقات فراغت خود به صورت کار پاره وقت دانشجویی، با تماس تلفنی یا بازاریابی حضوری با این افراد، اپلیکیشن زینگ را به آنها معرفی نمایید و در صورت لزوم آموزش خلاصه ای از نحوه استفاده از اپلیکیشن را به آنها ارائه دهید. برای این کار باید ابتدا در اپلیکیشن زینگ ثبت نام نموده و کد بازاریابی (اعتبارسنجی) دریافت نمایید و سپس از روش های زیر درآمد کسب نمایید.

عضویت شرکت ها:

با جذب هر مشتری (سفارش دهنده بار) به اپلیکیشن زینگ، در صورتی که شرکت حداقل 2 بار از اپلیکیشن استفاده نماید مبلغ 50 هزار تومان به شما پرداخت خواهد شد. شما می‌توانید با بازاریابی تلفنی و یا حضور در نمایشگاه ها، نرم افزار زینگ را به شرکت ها معرفی نمایید.

عضویت رانندگان:

همچنین در صورت معرفی رانندگان کامیون برای استفاده از این نرم افزار مبلغ 50 هزار تومان در نظر گرفته شده است که نحوه پرداخت آن  به صورت 20% در هنگام تأیید ثبت نام و 80% پس از 2 بار استفاده از اپلیکیشن می باشد.

عضویت بازاریاب دیگر:

اگر شما دوستان دانشجوی فعالی دارید که توانایی بازاریابی دارند، چنانچه از طریق کد بازاریابی شما در زینگ عضو شوند، معادل 10% از درآمد آنها نیز به درآمد شما افزوده خواهد شد.

هزینه های جاری:

به منظور جبران هزینه های تلفن و رفت و آمد، هر درآمدی که داشته باشید، 10% علاوه بر آن به حساب شما واریز می گردد.

امکان بیمه و سابقه کار:

چنانچه فردی به عنوان پروموتر فعال و پردرآمد در زینگ فعالیت نماید، همکار ما محسوب شده و در صورت تمایل می تواند از محل درآمد خود، سابقه بیمه برای وی ثبت گردد.

مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>