فارسی English

رویه حفاظت اطلاعات


ضمن تشکر از شما کاربر گرامی که اپلیکیشن زینگ را به عنوان دستیار خود در امور حمل و نقل انتخاب کرده اید. اپلیکیشن زینگ توسط شرکت داده پردازان هومان پویان طراحی و توسعه داده شده است. با استفاده از این نرم افزار شما تأیید می‌نمایید که شرایط زیر را مطالعه کرده و پذیرفته اید. این شرایط در هر زمانی ممکن است به روز رسانی شود و تغییرات آن از طریق خود اپلیکیشن به کاربران اعلام خواهد شد.

نحوه استفاده از اطلاعات مکانی:
برخی از امکانات زینگ نیازمند دریافت موقعیت جغرافیایی کاربر می‌باشد. موقعیت جغرافیایی برای تعیین مکان رانندگان استفاده می‌گردد تا بارهایی که در نزدیکی آنان اعلام می‌گردد به نحو هوشمندتری به آنها اعلام شود. سابقه اطلاعات مکانی کاربر ذخیره نمی‌گردد و در اختیار هیچ سازمان یا شخصی خارج از زینگ نیز قرار نمی‌گیرد. فقط صاحب کالا می‌تواند راننده‌ای را که برنده مناقصه شده است به مدت 2 روز رصد نماید. ضمنا رانندگان این اختیار را دارند که با خاموش کردن گزینه فوق، ارسال اطلاعات مکانی را به زینگ متوقف نمایند ولی در این صورت دسترسی به خدمات مبتنی بر موقعیت را از دست می‌دهند.

دسترسی زینگ به شماره گیر:
زینگ دسترسی مستقیم به سیستم شماره گیر تلفن را دارد تا استفاده از اپلیکیشن در حالت بدون اینترنت را از طریق کدهای USSD تسهیل نماید. استفاده از کدهای USSD کاملا رایگان می‌باشد. اپلیکیشن زینگ به غیر از کدهای USSD، استفاده دیگری از شماره‌گیر ندارد.

نحوه تراکنش های مالی:
کلیه تراکنش های مالی از طریق درگاه های پرداخت سیستم یکپارچه شاپرک (با آدرس قابل مشاهده در مرورگر) و طبعا تحت ضوابط و تحت پوشش امنیتی سیستم بانکی کشور انجام می‌گردد. بنابراین اپلیکیشن زینگ به طور مستقیم دسترسی به اطلاعات کارت بانکی فرد پرداخت کننده ندارد و کلیه اطلاعات در سیستم شبکه بانکی کشور رد و بدل می‌گردد. ما برای واریزهای مالی از طرف زینگ، فقط شماره حساب شبا را از کاربران دریافت می‌کنیم و در صورت نیاز به واریز درآمدهای ناشی از بازاریابی از طرف زینگ به کاربران، بدون نیاز به اطلاعات کارت بانکی، تبادلات از طریق شماره شبا صورت می‌گیرد.

دریافت ها و پرداخت های رانندگان:
پرداخت هزینه های صدور بارنامه و بیمه نامه و همچنین هزینه های متفرقه از قبیل خرج انبار، کابوتاژ و ... طبق روال سنتی حمل و نقل بر عهده راننده می باشد و همچنین وظیفه نقد کردن حق الزحمه رانندگان در مبدأ یا مقصد طبق روال سنتی حمل و نقل بر عهده راننده می باشد و زینگ مسئولیتی در قبال این پرداخت ها ندارد لکن مقادیر آنها را از قبل به اطلاع رانندگان می رساند. بدیهی است که هزینه هایی که بر عهده مشتری است، در مبدأ یا مقصد توسط مشتری به راننده بازگردانده می شود.

مبلغ ودیعه مشتریان:
سفارش دهندگان زینگ باید مبلغی را به عنوان ودیعه در سیستم بگذارند. مبلغ ودیعه مصرف نمی شود و صرفا در مواقعی که پس از صدور بارنامه، درخواست مشتری لغو گردد، هزینه های قانونی صدور بارنامه و خسارت قانونی راننده از طریق ودیعه پرداخت می گردد. مشتریان می توانند در هر زمانی مبلغ ودیعه را بازپس بگیرند. با توجه به اینکه پرداخت های زینگ از طریق سیستم شبا انجام می شود، مدت زمان نقد شدن مبالغ، وابسته به سیستم بانکی کشوری خواهد بود.

باربری و بیمه:
اپلیکیشن زینگ هیچ نقش مستقیمی در پروسه حمل و نقل و بیمه ندارد. به محض اینکه شما از طریق زینگ، راننده یا باربری مورد نظر را پیدا کنید، شما به نزدیک‌ترین باربری در نزدیکی خود معرفی می‌شوید تا درخواست شما را از طریق مجاری قانونی انجام دهد. مشتریان می بایست تمام قراردادها و مدارک قانونی لازم از قبیل بارنامه و بیمه‌نامه را از شرکت باربری معرفی شده دریافت نمایند تا در صورت نیاز به اقدامات بعدی، از آنها استفاده نمایند. لطفا در نظر داشته باشید که در صورت بروز هرگونه خسارت یا حادثه، اسناد قانونی بارنامه و بیمه‌نامه، تنها راه قانونی برای پیگیری است و اپلیکیشن زینگ اختیار قانونی و به طبع مسئولیتی برای حل مشکلات احتمالی ندارد.

امنیت اطلاعات:
ما تمام تلاش خود را برای حفظ اطلاعات و سابقه فعالیت افراد انجام می‌دهیم. تیم پشتیبانی ما فقط اطلاعات عمومی رانندگان و مشتریان را ثبت می‌کنند تا در امور حمل و نقل مورد استفاده قرار بگیرد ولی هیچ‌گاه از شما اطلاعات حساس مانند اطلاعات کارت بانکی را درخواست نمی‌کنیم.
برای ورود به زینگ رمز یکبارمصرف تولید می شود. لذا مراقبت از رمز عبور در این سیستم معنایی ندارد.